Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
31 bře 2011, 13:43
já si myslím že to špatně je...ta kvalita není na to stavěná...speedy do pístu udělal díru že si skrz strčil propisku...
a to právě jezdil na tenhle benzín... tak nevím já bojímbojím
31 bře 2011, 14:06
aha,tak ja s tím dojezdím tuhle nádrž a už to tam nedám.
31 bře 2011, 15:11
LukeOII píše:já to psal pár stránek v zadu 14,7V na volnoběh,když me to chcípá a otáčk yklesnou na můj polochcíplej volnoběh tak 13,7v
No a v otackach? me na volnobech taky tak, ale v otackach to leze i pres 16V je to normalni u aut by to byla chyba.
31 bře 2011, 15:56
tak si to dynamo klidně můžem vyměnit,jestli chceš,moje má najeto 204km
31 bře 2011, 19:01
LukeOII já bych ten 100 oktan raději zředil s 95
A mimochodem, kolik Tě stála ta kontrastní pružina? A kde si objednával? Mě se zítra dovalí CDI jednotka
31 bře 2011, 19:02
Já myslím že mám problém v regulátoru dobíjení.
Dnes ráno jsem jel do práce a skůtr mě chcípnul. Po blíšším ohledání jsem konstatoval smt
.
Nešel tam benzín. Zjistil jsem že neotvírá ventil na nádrži. Už to tady někdo řešil. Párkrát jsem nasál a foukl do hadiček a začal zase fungovat. Při cestě z práce mě to chcíplo dvakrát, že jsem akorát dojel na Dukelskou do servisu mám to po cestě domů. Nechal jsem ho tam se závadama:
1. Při plné nádrži mě opět teče benzín /vzlíná přes nalévací hrdlo nádrže/
2. Nefunguje ventil na nádrži
3. Špatně dobíjení - v otáčkách přes 16V
Tak jsem zvědav jak dopadnu!!!!! mám trochu strach!!!!
31 bře 2011, 20:03
Čau, dneska jsem vyměnil filtr za plochý čírý ale všiml jsem si na svíčce, že je na ní napsané Torch E7RTC, to asi není NGK že??
fotografie014g.jpg
protože prodejce mi řekl že tam dával NGK. Jo a po 240 ujetých km jsem měl uplně uvolněné přední kolo, tak že šla matka vyšroubovat rukou, tak jsem to samozdřejmě dotáhl ale mám strach aby se to nepovolilo někd za jízdy a nevypadlo mi kolo, neví někdo co stím??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
31 bře 2011, 20:20
Ahoj to neni NRG ale ta původní se kterou jsem jezdil prvních 500 km. Vím to na 99.9%.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:26, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
31 bře 2011, 20:58
kontraska ve scootlandu za 180kč.
no nevi,jestli sis pomohl tím,žes to dal na dukelskou,pak napiš,jestli ti to spravili,ale moc v to nedoufej.skůtr ti nevrátí drív jak za týden,je lepší tam volat nebo ani to ne,je lepší se tam osobně třeba za 4 dny jít podívat a poptat jak to vypadá.
31 bře 2011, 21:12
aha tk to dík, asi to tam taky tak nějak nechám a potom koupím NGK. Nevíte co stím kolem?
31 bře 2011, 21:19
Co třeba zkusit loctite nebo tu matici vyměnit za kvalitní se silonem proti povolení a co třeba číst předchozí příspěvky!!!!!!!!!!!!!!!!!!
31 bře 2011, 21:25
no dobře ale když ji přilepím tak už ji potom zase neodtáhnu a BTW řešilo se zadní kolo
31 bře 2011, 21:29
Loctice středně tvrdý - modrý - a v poho to potom i povolíš
31 bře 2011, 22:03
hej a s tím 100 oktanovým benzínem je to fakt tak strašný?mám totiž plnou nádrž,klidně bych půlku nádrže naředil,ale jak tu půlku nebzínu dostat z nádrže.předtím jsem to žešil tak,že jsem odšrouboval zespodku nádrže celej ten podtlakovej ventil,ale měl sem politý ruky a tak.zkoušel jsem to i tak,že jsem foukal to té podtlakové hadičky,ale to teklo po kapkách.
31 bře 2011, 22:12
hadičku a vrchem vysát ven