Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod aplikation » 31 bře 2011, 13:43

já si myslím že to špatně je...ta kvalita není na to stavěná...speedy do pístu udělal díru že si skrz strčil propisku...
a to právě jezdil na tenhle benzín... tak nevím já bojímbojím :D
Uživatelský avatar
aplikation

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 18 bře 2011, 10:38

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 31 bře 2011, 14:06

aha,tak ja s tím dojezdím tuhle nádrž a už to tam nedám.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod baris » 31 bře 2011, 15:11

LukeOII píše:já to psal pár stránek v zadu 14,7V na volnoběh,když me to chcípá a otáčk yklesnou na můj polochcíplej volnoběh tak 13,7v


No a v otackach? me na volnobech taky tak, ale v otackach to leze i pres 16V je to normalni u aut by to byla chyba.
baris

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 27 črc 2010, 18:40
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Maxon žlutá čajna

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 31 bře 2011, 15:56

tak si to dynamo klidně můžem vyměnit,jestli chceš,moje má najeto 204km
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 31 bře 2011, 19:01

LukeOII já bych ten 100 oktan raději zředil s 95 :? A mimochodem, kolik Tě stála ta kontrastní pružina? A kde si objednával? Mě se zítra dovalí CDI jednotka :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod baris » 31 bře 2011, 19:02

Já myslím že mám problém v regulátoru dobíjení.

Dnes ráno jsem jel do práce a skůtr mě chcípnul. Po blíšším ohledání jsem konstatoval smt :D .
Nešel tam benzín. Zjistil jsem že neotvírá ventil na nádrži. Už to tady někdo řešil. Párkrát jsem nasál a foukl do hadiček a začal zase fungovat. Při cestě z práce mě to chcíplo dvakrát, že jsem akorát dojel na Dukelskou do servisu mám to po cestě domů. Nechal jsem ho tam se závadama:
1. Při plné nádrži mě opět teče benzín /vzlíná přes nalévací hrdlo nádrže/
2. Nefunguje ventil na nádrži
3. Špatně dobíjení - v otáčkách přes 16V

Tak jsem zvědav jak dopadnu!!!!! mám trochu strach!!!!
baris

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 27 črc 2010, 18:40
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Maxon žlutá čajna

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 31 bře 2011, 20:03

Čau, dneska jsem vyměnil filtr za plochý čírý ale všiml jsem si na svíčce, že je na ní napsané Torch E7RTC, to asi není NGK že??
fotografie014g.jpg

protože prodejce mi řekl že tam dával NGK. Jo a po 240 ujetých km jsem měl uplně uvolněné přední kolo, tak že šla matka vyšroubovat rukou, tak jsem to samozdřejmě dotáhl ale mám strach aby se to nepovolilo někd za jízdy a nevypadlo mi kolo, neví někdo co stím??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod dafzs » 31 bře 2011, 20:20

Ahoj to neni NRG ale ta původní se kterou jsem jezdil prvních 500 km. Vím to na 99.9%.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 19:26, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
dafzs

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 01 srp 2010, 17:19
Skútr / moto: Rhon 50 Speed

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 31 bře 2011, 20:58

kontraska ve scootlandu za 180kč.
no nevi,jestli sis pomohl tím,žes to dal na dukelskou,pak napiš,jestli ti to spravili,ale moc v to nedoufej.skůtr ti nevrátí drív jak za týden,je lepší tam volat nebo ani to ne,je lepší se tam osobně třeba za 4 dny jít podívat a poptat jak to vypadá.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 31 bře 2011, 21:12

aha tk to dík, asi to tam taky tak nějak nechám a potom koupím NGK. Nevíte co stím kolem?
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 31 bře 2011, 21:19

Co třeba zkusit loctite nebo tu matici vyměnit za kvalitní se silonem proti povolení a co třeba číst předchozí příspěvky!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 31 bře 2011, 21:25

no dobře ale když ji přilepím tak už ji potom zase neodtáhnu a BTW řešilo se zadní kolo 8)
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 31 bře 2011, 21:29

Loctice středně tvrdý - modrý - a v poho to potom i povolíš :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 31 bře 2011, 22:03

hej a s tím 100 oktanovým benzínem je to fakt tak strašný?mám totiž plnou nádrž,klidně bych půlku nádrže naředil,ale jak tu půlku nebzínu dostat z nádrže.předtím jsem to žešil tak,že jsem odšrouboval zespodku nádrže celej ten podtlakovej ventil,ale měl sem politý ruky a tak.zkoušel jsem to i tak,že jsem foukal to té podtlakové hadičky,ale to teklo po kapkách.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 31 bře 2011, 22:12

hadičku a vrchem vysát ven :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků