Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Winterwolf » 23 bře 2011, 09:12

Ja bych byt vama spise resil pricinu nez dusledky. Pokud mas slabe napeti tak to asi nebude uplne normalni pac ten skutr je slozenej tak aby fungoval :wink: Sel bych po baterce , dobijeni, regulatoru nabijeni :wink:

Timto zpusobem ti za chvili dojdou zarovky na vymenu za ledky a stejne se na to budes muset podivat 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 23 bře 2011, 09:27

Já tohle mam dávno vyřešené )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 23 bře 2011, 12:10

ty jo ale proc by mel nekdo u serioviho noviho skutra v zaruce resit vymenu zerovek za ledky a podobne dej to do servisu a at se staraj to nejno tvoje starost to je nich dat to do kupy at vymeni magneto popr dobijeci regularot a je to.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 23 bře 2011, 12:48

Pokud je ale konstrukce už špatná a od výroby tam montujou dobíjení s malym výkonem,tak to bude dělat pořád. Na minarelli je více dobíjecích soustav a já tam měl tu nejhorší nejslabší a pomohla výměna za lepší,silnější dobíjení. Pokud dává magneto málo šťávy,tak ti regulátor dobíjení nepomůže,ten ti reguluje maximálně tak přebíjení.... ;-)
Pokud to má v záruce,tak bych samozřejmě vše reklamoval,ale víme jak to u podobnejch strojů chodí s reklamacema....Proto jsem psal co by pomohlo a až mu vyprší záruka a pokud to do té doby neprodá,nebo se to nerozpadne,tak aspoň ví co pomůže - snížit odběr wattů ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 23 bře 2011, 13:42

no dnes mi došla led žárovka do brdovýho světla.tak jsem ji tam dal a už to nezdechá,akorát mi funguje nejspíš jako obrysový a na stlačení brzd nereaguje,což mi ani nevadí.tak jsem vrátil druhou žárovku dopředu a zatím to funguje,uvidím za chvílu.kde to magneto najdu,popř ten regulátor napětí?baterku mám novou gelovku 9ah yuasa.V Brně to fakt do servisu dávat nebudu,z předchozí zkušenosti s něma,fakt ne.Jinak jsem si už aji vyměnil olej v převodovce,ale žádnej rozdíl.

tak podle návodu jsem našel na stránkách autokelly usměrnovač napětí za 143kč,má cenu zkusit i nadproudové relé nebo ne?ten na internetu nemají.co to magneto?jak to vypadá nebo kde to najdu?pod takovým názvem sem to nenašel ani v katalogu pro náhr.díly ani na webu autokelly.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 23 bře 2011, 16:21

Zdravim, oni to totiž jsou spíš jen smluvní servisy, tedy servisy ,které mají s auto kelly smlouvu a někteří o motorkách moc nevědi.V létě ale pořádali týdenní školení přímo v továrně Rhon v Číně.Který mechanik tam jel, tak ten těm mašinkám dobře teď rozumí. Já mám to štěstí ,že jsem si zvolil smluvní servis na Praze 4 a jejich technik na tom školení byl, mimochodem je to fanda do motorek a opravuje je radši než auta.Holt jsem měl štěstí při volbě a jsem maximálně spokojen,kvalita a rychlost oprav za 1*.Mám za sebou 3 garančky a jednu záruční opravu.Najeto už mám 3000 km a už se těšim jak přestanou ranní mrazíky a začnu na něm zase jezdit denně do práce.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 23 bře 2011, 19:56

takže,můj problém se snad už vyřeší!To snižování otáček je závislý aji na tom,když stojím a zapnu blinkr!!Takže mi prosím poraďe co by to mohlo být.Teď mám v zadu v brzdovém světle led žárovku,která funguje bohužel jen jako obrysový světlo,ne i jako brzdový jak to má správně být a když stojím s držím brzdy,tak volnoběh drží,dám ale blinkr a chned to CHCÍPÁ!!U té staré žárovky,která fungovala i jako brzdový světlo,tak stačilo abych zmáčkl brzdu a chcípaloto.Takže problém je někde v elektronice. Může to být tím usměrnovačem napětí?

Jinak sem si měřil maximálku na rovince a mám 65km/h z mírnýho kopce 74km/h.Měřeno podle Igo 8.3.4
Fotografie0175-2.jpg

Ten usměrňvač napětí jsem našel,je pod kapotou u světel,vedou do něho asi 4 dráty,nic víc,na tom nic nezpravím,pokud je vadnej.Je označenej modrou šipkou.Co je to nad tím to označený červenou šipkou?Na druhé straně jsou asi odpory k žárovkám,tam by to mělo být ok.
Fotografie0176.jpg
Fotografie0178.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:56, celkově upraveno 1
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 24 bře 2011, 08:07

To poslední odpory,to označený červenou šipkou je dle mě přerušovač k blinkrum. A koupil jsi "dvouvláknovou" diodovou žárovku ? Pokud tam dáš obyč jednovlákno,tak je logický že brzda nepůjde,myslim že to je dost nebezpečný jezdit bez brzdového světla.... Dal bych tam něco podobnýho,určitě ne z klasickejch diod,ty tolik nesvítí.
http://www.led-zarovky-zarivky.cz/p/355 ... =301&prk=1

Dvouvlákno musí mít dole na patici 2 kontakty,obyč má jen jeden...

Já tam mam tuhle http://tuner6655.rajce.idnes.cz/PRODEJ/#LED.jpg
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 24 bře 2011, 08:10

však já tam mám dva kontakty.Dnes jsem jel,vypojil jsem jednu přední žárovku a na blinkr to nezhasínalo,tak jsem objednal žárovky led smd který mají 5W a svítivost 300lumenů,tak snad to pomůže.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 24 bře 2011, 08:58

tvl a proc talpvyhle kraviny vubec resis?
Doves to do servisu a mas klyd. A za ty penize co si uz vyhodil do vzduchu by si si to opravil sam.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 24 bře 2011, 09:18

LukeOII píše:však já tam mám dva kontakty.Dnes jsem jel,vypojil jsem jednu přední žárovku a na blinkr to nezhasínalo,tak jsem objednal žárovky led smd který mají 5W a svítivost 300lumenů,tak snad to pomůže.

Pak bude možná jen problem v montáži a nebo v žárovce. Vyzkoušej venklu zda to svítí na oba kontakty. Pokud ano a normální žárovka ve skútru taky funguje správně,pak jde jen o to ji správně ve skútru natočit aby si to sedlo na kontakty jak má ;-)

Jaké 5w jsi objednal ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 24 bře 2011, 10:32

V Brně v servisu mě to nezpraví,nevěřím tomu! Ty žárovky kupuju z ebay,tam je to zapakatel.Z autokelly mě ani na jeden mail neodepsali,jak jsem psal stížnost.jak budu mít čas,tak to tam zkusím znova zavést a sdělím jim přímo ten problém co je špatně,ale moc tomu nevěřím,že to opraví.tady je to fakt hrůza.
Nechápu co na tom dobíjení nefunguje,co tam může být špatně,když je to nová věc?Dá se tam na tom něco zkontrolovat?přitom baterka je na plné kapacitě pořád
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 24 bře 2011, 10:58

vůbec nic neřeš dej jim to do servisu oni na to maji bohužel teda měsic ale tohle to musí dát do kupy a když ne v Brně tak to zkus jinde!
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 24 bře 2011, 11:01

já bohužel momentálně nemám čas si shánět auto,do kterýho bych to naložil a odvezl jinam.asi to spáchám až o prázdninách.Mám odpojený i počítání km,takže pak to tam nechám i na generálku.však já jsem tu psal svou zkušenost se servisem v brně a nejsu jedinej.tam ti nic nezpraví a motorku ti odevzdají v ještě horším stavu než si to tam dal,takže zatím je pro mě jediná možnost investovat do žárovek s nižším příkonem.

na tom dynamu asi nic nezkotroluju co?to je za variátorem na klikové hřídeli?aspon projdu dráty od dynama,pokud to najdu.dráty povedou k baterce,tak aspon to zkontroluju.

Tak jediný dráty který jsem našel co vedly od zadu byly tyto,pokud jsou to dráty z dynama,ale když jsem nastartoval,tak jsem v nic nezměřil žádný proud.Vedl z toho červenej a zelenej.
Fotografie0180.jpg

pak ten červenej drát vedl do tohoto,odkud potom vedlo více drátů na blinkry atd.
Fotografie0179.jpg

Kde bych to dynamo mohl naměřit a kolik by mělo dávat proud?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 24 bře 2011, 12:25

Je to na klice,ale z druhé strany. Můžeš změřit na baterce kolik to dobíjí bez světel - se světlama a pak třeba i s tou zadní brzdou. Nic jinýho na tom nevykoumáš....

EDIT - na starteru nic krom toho když startuješ ani nenaměříš... a k dobíjení vede ten modrej a bílej co je na foto vzadu. Musíš oddeklovat ty plasty kolem.
mot.JPG
rhon.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 5 návštevníků

cron