Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 21 bře 2011, 18:31

Propojka od restrikce i na 4. straně odemně :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 21 bře 2011, 18:32

Právě oni měli venku ten kryt v sedle a nic.Musím asi pořádně hledat.
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 21 bře 2011, 18:33

hned vedle CDI
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 21 bře 2011, 21:56

čau chlapi, tak už mám najeto 100 km, zítra mi jde otec pro znacku, jinak pojištění mám i havarijní od Allianz za 1446 kč :D
a dotaz: nevíte jak mám sundat ten zadní blatní? díval jsem se do návodu a tam je že mám odstranit 3 šrouby a nějaký šroub nad závlačkou? nic takového jsem nenašel a když jsem oddělal ty 3 šrouby(2 na stranách,1 pod zadním světlem) tak se to hýbalo jenom na krajích a prostředek držel jako kdyby tam byly nějaké další 2 šrouby zevnitř. Co stím?
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 21 bře 2011, 22:20

1446kč?ja mam jen povinný za 226kč teda.
abys sundal blatnik,musis sundat celej zadek i ten držák na box na helmu.nejde to popsat kde je jakej šroub,hledej a dívej se co to drží
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 21 bře 2011, 22:21

1446,- ? to platím na auto :shock: na scoota platím 103,-Kč/rok 8) 8) 8) to tě pěkně hnusně natáhli - a taky u allianz :shock:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Winterwolf » 21 bře 2011, 22:28

Myslim ze jste prehlidli ze se jedna i o havarijni a pro vetsinu lidi je to prvni masinka = 0 bonus :wink: Ja platm podobne u Directu :P
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 21 bře 2011, 22:36

na co tak drahý havarijní pojištění to se ti nemůže vyplatit - kdyby motorka stála 200000,- tak neřeknu ale scoot za pár kaček? navíc veškerý díly za pusu! :shock: :shock: :shock: NECHÁPU.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 21 bře 2011, 22:44

Dívej Choze já bych měl za povinné ručení za 221 kč a to havarijní je zbytek a navíc je to moje první motorka a stím že mi je 15 a za chvíli to stejně někde opřu :D myslim si ze se to vyplatí a navíc jsem na tu motorku šetřil 2 roky takže těch 1200 navíc mě fakt nezabije :D. nevíte co stím blatníkem???
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 21 bře 2011, 23:51

ok každého věc - já jen že za 1200 máš zhruba komplet plasty na jednu stranu, nehledě na to že je to jedna desetina pořizovací ceny ročně, což se mi zdá opravdu mnoho, a nakonec ti stejně odečtou amortizaci a dostaneš ho... :evil: . Nadruhou stranu to máš pozichrovaný, ale jak jsem psal - záleží na tom kolik by ti vyplatily při havárce. :roll: Tím bych toto téma z mé strany zakončil.
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Winterwolf » 22 bře 2011, 00:09

ono nejde jen o havarii :wink:

Ja ho pojistoval protoze ihned po koupi zustal stat denne na ulici v Praze a preci jen i kdyby mi pojistovna dala pulku z5 na znicenou ci ukracenou motorku je to lepsi nez dratem do ocicka 8) pojisteny ho necham max 2 roky protoze vic neni treba takze za 2400CZK na 48 mesicu to neni uplne spatny , to davam za auto na 3 mesice jen na povinnem ... :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 22 bře 2011, 19:10

choze80 píše:když se nahneš pod pravej boční plast a budeš mít štěstí tak to uvidíš, ale nejspíš budeš muset zdělat celej uložňák se sedlem. Čtyři šrouby-pohoda.

To černý u baterky je tyristorová pojistka a zároveň to vyrovnává napěťové špičky. :-)

Tak jsem sedačku s boxem sundal a po chvilce hledání našel-odpojil-a při jízdě paráda.Jen si musím zvknout na ty slabší brzdy než v autě. :D
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 22 bře 2011, 19:39

Ty si sednou a bude to brzdit daleko líp :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 22 bře 2011, 19:49

no tak já jsem chvíli jezdil s vyndanou žárovkou brzdvýho světla,pak když jsem držel obě brzdy,tak mě to drželo volnoběh.Pak jsem ji vrátil a vonoběh zase klesá,opět sem vyndal držel se volnoběh,nandal jsem zpět a klesá to.Nechápu to sakra co tam je špatně!Mám už vyndanou jednu žárovku ze předu,odpojení podsvícení palubovky,nemám osvícení spz!jen mě napadá najít drát,který rosvěcuje brzdový světlo a rozpojit to,ale aby mě svítilo aspon obrysový v zadu.v noci by to byl risk v Brně.Budu muset dotáhnout vidlu,ptž při brždění se mi hýbou řidítka a taky,když jedu na volnoběh,tak slyším jakobych měl křivej kotouč nebo něco s bubnem,něco tam vrže.Najeto 200km.Zítra s tím budu ještě laborovat.Dal bych to do servisu,ale v Brně není kam :-D ,takže super.psal jsem stížnost na ten servis v Brně do Autokelly a nedostalo se mi odpovědi.Uvidím,rozeslal jsem další 3 maily různě do autokelly,tak třeba mě někdo pomůže,když ně,tak zkusím zakoupit jiný CDi od NARAKU a uvidím,třeba to pomůže.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod TUNER » 23 bře 2011, 08:29

CDI ti na tohle nejspíš nepomůže. Jde o to že tam je slabé débíjení a obyčejné žárovky mají velkou spotřebu. Stačilo by vyměnit zadní,případně ještě nějakou žárovku za diodovou a rázem máš při brždění přes 20W k dobru. Na svym skútru to tak mam,právě kvůli dobíjení a jednu dobu jsem jezdil i vpředu s jednou vysocevýkonou 3W diodou,která svítila o hodně líp než ta 15W origo žárovka co tam byla. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron