Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 19:27

Doporučuji všem zkontrolovat svíčku, protože kdybych to já nezkontroloval tak jsem mohl taky pěkně zadřít. Já mám vzdušník přesně o 1 otáčku.

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 19:43

RHON píše:A není náhodou NARAKU NK390.22 pro 4 taktní motory? Kdopak ho tady z vás má?

tak jak to je s tim cdi

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 19:51

Luke: Normálně mi to jede s restrikcí kolem 50 ale když jedu okolo rychlosti 30-40 a pustim plyn tak to má pořád stejné otáčky a furt se to drží okolo rychlosti 30 km/h.
Rhon:máš namysli ten šroub bohatosti?(Křížovej?)

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 21:50

U Rhona je ten vroubkovanej šroub na seřízení volnoběhu (já ho mám na plochý šroubovák) , ten s křížovou hlavou slouží k nastavení poměru oleje v palivu pro správné mazání motoru s tím bych nehejbal :!:
mana píše:Doporučuji všem zkontrolovat svíčku, protože kdybych to já nezkontroloval tak jsem mohl taky pěkně zadřít. Já mám vzdušník přesně o 1 otáčku.

Jak jako :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:00

poměr olej palivo se rozhodně žádnejma šroubkama na karbecu NESEŘIZUJE je to nastaveno od výroby. poměr palivo benzín se šteluje zespodu v olejového čerpadla - ale nerýpat!!!!!!!!!!!!!!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:12

V tom případě mají chybu v manuálu :shock:

Obrázek

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:12

ten s křížovou hlavou slouží k nastavení poměru oleje v palivu pro správné mazání motoru s tím bych nehejbal Tak to je pěkná blbost, už se to tu probíralo několikrát :oops:

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:20

JJ - chyba v manuálu - tím se nastavuje bohatost směsi. :-)

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:23

Mno to jsou umělci :? Choze a bohatost směsi si nějak upravoval?

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:31

jasan - někdy i při velkém rozdílu teplot a hlavně když jsem zvětšil vstupní otvor do sacího filtru - respektive airboxu - správné nastavení poznáš na svíčce pokud by byla chudá směs hrozí ZADŘENÍ zejména když mu nakládáš. :-)

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:33

Stím šroubem jsem už Jsem zkoušel hýbat teďka to to mám na 1,5 otáčky a něco k tomu.Přečetl jsem si to na straně 20 tohoto vlákna.

Re: Rhon Speed 50

15 bře 2011, 22:40

tak zkontroluj svíčku jestli má cihlovou barvu - 1 a půl otáčky a něco k tomu se mi zdá docela dost :o

Re: Rhon Speed 50

16 bře 2011, 12:51

LukeOII píše:Ještě mě napadlo koupit open filter a koupit větší trysku 78,jak tu někdo má tuhle upravu.sice to bude chtít znova naladit karbec.Jen jsem trycku ještě nikdy neměnil.

na scooter-tuning.cz někdo psal
NARAKU NK390.22 cena 680kč na netu.Vyměníš CDI a frčíš !!! Tak zatím čus,a až zase na něco narazím tak se ozvu!! Míra."

Já jsem tedy kupoval jiné CDI pro Rhona, toto : CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - NARAKU NK390.18 a změna je opravdu patrná. cca 10km na maximálce po rovině. Na stejném místě mi to jelo před výměnou 61km/h po výměně 71km/h - měřeno městským radarem. 80km/h pouze z kopce.

Co se týče oleje tak s tím jsem nikdy neměl žádný problém .Při najetých 1050km mi poprvé při volnoběhu zazněl akustický signál nádržky oleje.V nádržce byl olej na úrovni prohlubně nádržky,dolil jsem do plné nádržky 0,75l což znamená průměrné míchání 1:46 při mé spotřebě 3,3l/100km (optimálně nastavené z fabriky) ,olej by mělo stačit doplnit jednou za 1000 km.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:45, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Rhon Speed 50

16 bře 2011, 16:31

tak ssvíčka má takovou barvu spíše do hněda.a mám teda dát 1 otáčku?

Re: Rhon Speed 50

16 bře 2011, 16:46

Já jsem tedy kupoval jiné CDI pro Rhona, toto : CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - NARAKU NK390.18 a změna je opravdu patrná. cca 10km na maximálce po rovině. Na stejném místě mi to jelo před výměnou 61km/h po výměně 71km/h - měřeno městským radarem. 80km/h pouze z kopce.[/quote]
dělal jsi to sam nebo servis? popřípadě jake barvy dratu jdou do sebe dik za odpověd
Odeslat odpověď