Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mana » 15 bře 2011, 19:27

Doporučuji všem zkontrolovat svíčku, protože kdybych to já nezkontroloval tak jsem mohl taky pěkně zadřít. Já mám vzdušník přesně o 1 otáčku.
Obrázek
mana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 17 říj 2010, 14:36
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hrdlajs » 15 bře 2011, 19:43

RHON píše:A není náhodou NARAKU NK390.22 pro 4 taktní motory? Kdopak ho tady z vás má?

tak jak to je s tim cdi
hrdlajs

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 bře 2011, 18:55

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 15 bře 2011, 19:51

Luke: Normálně mi to jede s restrikcí kolem 50 ale když jedu okolo rychlosti 30-40 a pustim plyn tak to má pořád stejné otáčky a furt se to drží okolo rychlosti 30 km/h.
Rhon:máš namysli ten šroub bohatosti?(Křížovej?)
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 15 bře 2011, 21:50

U Rhona je ten vroubkovanej šroub na seřízení volnoběhu (já ho mám na plochý šroubovák) , ten s křížovou hlavou slouží k nastavení poměru oleje v palivu pro správné mazání motoru s tím bych nehejbal :!:
mana píše:Doporučuji všem zkontrolovat svíčku, protože kdybych to já nezkontroloval tak jsem mohl taky pěkně zadřít. Já mám vzdušník přesně o 1 otáčku.

Jak jako :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 bře 2011, 22:00

poměr olej palivo se rozhodně žádnejma šroubkama na karbecu NESEŘIZUJE je to nastaveno od výroby. poměr palivo benzín se šteluje zespodu v olejového čerpadla - ale nerýpat!!!!!!!!!!!!!!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 15 bře 2011, 22:12

V tom případě mají chybu v manuálu :shock:

Obrázek
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Ferry » 15 bře 2011, 22:12

ten s křížovou hlavou slouží k nastavení poměru oleje v palivu pro správné mazání motoru s tím bych nehejbal Tak to je pěkná blbost, už se to tu probíralo několikrát :oops:
Ferry

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 20 črc 2010, 09:55
Skútr / moto: Rhon 50, Honda CBR 600
Tuning / úpravy: Rhon - odstraněna el. restrikce, vzduchový filtr Malossi Redsponge, kontrastní pružina Malossi - bílá, svíčka NGK

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 bře 2011, 22:20

JJ - chyba v manuálu - tím se nastavuje bohatost směsi. :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 15 bře 2011, 22:23

Mno to jsou umělci :? Choze a bohatost směsi si nějak upravoval?
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 bře 2011, 22:31

jasan - někdy i při velkém rozdílu teplot a hlavně když jsem zvětšil vstupní otvor do sacího filtru - respektive airboxu - správné nastavení poznáš na svíčce pokud by byla chudá směs hrozí ZADŘENÍ zejména když mu nakládáš. :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 15 bře 2011, 22:33

Stím šroubem jsem už Jsem zkoušel hýbat teďka to to mám na 1,5 otáčky a něco k tomu.Přečetl jsem si to na straně 20 tohoto vlákna.
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 bře 2011, 22:40

tak zkontroluj svíčku jestli má cihlovou barvu - 1 a půl otáčky a něco k tomu se mi zdá docela dost :o
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 16 bře 2011, 12:51

LukeOII píše:Ještě mě napadlo koupit open filter a koupit větší trysku 78,jak tu někdo má tuhle upravu.sice to bude chtít znova naladit karbec.Jen jsem trycku ještě nikdy neměnil.

na scooter-tuning.cz někdo psal
NARAKU NK390.22 cena 680kč na netu.Vyměníš CDI a frčíš !!! Tak zatím čus,a až zase na něco narazím tak se ozvu!! Míra."

Já jsem tedy kupoval jiné CDI pro Rhona, toto : CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - NARAKU NK390.18 a změna je opravdu patrná. cca 10km na maximálce po rovině. Na stejném místě mi to jelo před výměnou 61km/h po výměně 71km/h - měřeno městským radarem. 80km/h pouze z kopce.

Co se týče oleje tak s tím jsem nikdy neměl žádný problém .Při najetých 1050km mi poprvé při volnoběhu zazněl akustický signál nádržky oleje.V nádržce byl olej na úrovni prohlubně nádržky,dolil jsem do plné nádržky 0,75l což znamená průměrné míchání 1:46 při mé spotřebě 3,3l/100km (optimálně nastavené z fabriky) ,olej by mělo stačit doplnit jednou za 1000 km.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 říj 2013, 18:45, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod globator22 » 16 bře 2011, 16:31

tak ssvíčka má takovou barvu spíše do hněda.a mám teda dát 1 otáčku?
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod hrdlajs » 16 bře 2011, 16:46

Já jsem tedy kupoval jiné CDI pro Rhona, toto : CDI NARAKU TUNING pro skútry s motorem Minarelli Horizontal - NARAKU NK390.18 a změna je opravdu patrná. cca 10km na maximálce po rovině. Na stejném místě mi to jelo před výměnou 61km/h po výměně 71km/h - měřeno městským radarem. 80km/h pouze z kopce.[/quote]
dělal jsi to sam nebo servis? popřípadě jake barvy dratu jdou do sebe dik za odpověd
hrdlajs

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 13 bře 2011, 18:55

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků