Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
13 bře 2011, 23:21
Hele někde to mám snad nafocený pkud najdu fotky dám sem pokud ne tak bez foto,ale nic na tom neni drží to tam myslim na 2 šroubech.Odšroubovat pumpu odpojit lanko,odpojit oil nádržku a hotovo.Jelikož se mě nechtělo tam nechávat díru po té oil pumpě tak sem si podle příruby té oil pumpy obkreslil na 0.7mm plech ten tvar a udělal záslepku podmáz sem to pastou na motory (klidně můžeš dát silikon) a zaslepil to a je to uplně v klidu.
13 bře 2011, 23:23
Ok, díky zítra se na to vrhnu
14 bře 2011, 11:02
O víkendu jsem si dal na kola reflexní proužky.Když jsem se byl projet,tak mi dálková světla svítíla moc nahoru,tak jsme musel jet na potkávačky..
14 bře 2011, 15:48
Tak olejové vstřikování je vyřazeno, naředil jsem 1:50 a je po kouření, díky za radu
CARLOSovi
14 bře 2011, 16:12
Já používám taky repsol a hulí to pěkně, ale jedu druhou nádrž tak jsem pro jistoto přidal olej do benzínu 1:100. Asi to čerpadlo taky odpojím a bude klid. Co se týče toho unikání paliva přes plovák tak to nechápu, protože včera jsem nalil plnou a nic neteče. Co říkáte na tu svíčku?
svíčka3.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 bře 2011, 16:18
Svíčka je jak z encyklopedie
jinak k tomu čerpadlu oleje - udělal jsem to ve zrychlenějším sledu a to, že jsem spodní hadičku vyndal z nádobky a utěsnil + odpojil elektroniku.
14 bře 2011, 16:33
JJ svíčka krásná má asi vše co potřebuje už bych nic neladil a malá technická označ si polohou jak to máš nastaveno nebo ten šroubek směsi zvrchu zakápni loctitem nebo nijákým voskem jako aretaci proti samovolnému povolení mě se to samo rozladilo asi po 500km tak sem to překontroloval a o půl otáčky se povolil xyndl jeden tak sem ho pojistil loctitem a je to oki.
Tak nejrychlejší varianta jak odstavit oil pump je tu spodní hadicu zatáhnout eskapáskou a pokud máš v nádržce oil tak ani nemusíš odpojovat el čidlo,ale krása celkový demontáže je ta že když to všecko vyndáš (nádržka,oilpumpa,odpojíš lako atd) tak pokud chceš cokoliv kontrolovat ladit atd tak prostě odendáš sedlo a všecko si krásně uděláš z hora nic tam nepřekáží.
14 bře 2011, 16:45
já dnes sundal tu plastovou hrůzu co drží spz a udělal vlastní držák.jak jsem sundal sedlo,tak sem našel svazek drátů co vede od plováku a tekl mě z toho taky benzin,tak u nádrže jen tu ochranu odžílz,nakapal tam silikon oblepil izolepou a je to ok.Jinak s elektronikou pořád laboruju.V týdnu se snad odhodlám na měření maximálky podle gps.
14 bře 2011, 17:05
jo prakticky mám to stejný.přemýšlím,jestli má cenu tam dávat jiný pneu nebo ne.nebo prostě jak ten skůtr ješt vylepšit.akorát jsem objednal nějáký nálepky,ptž jak sem ztrhl ty reklamní,tak jsou tam světlý fleky,tak to musím zakrýt.koupím nějáký ty ledky do brzdovýho a do blinkrů a uvidím časem co mě ještě napadne.asi ještě zkusím dotáhnout vidlu,zdá se mi,že při brždění se hýbou řidítka
14 bře 2011, 17:58
tak pro přezutí jsem pro všema 5ti
Je to jen na zvážení a využití scotu origoš china gumy sem testnul a držej,držej tak že to klopíš a najednou drhneš hlavním stojanem o asfalt,ale gumy prostě držej problém byl cca v 65-70km/h kdy ti začne tak niják divně scot drncat a ty si říkáš co to je???
Já sem k přezutí přišel jak slepej k houslím,kamarád přezouval svou elyséé a pneu my věnoval přední dunlopka 120/70 cca 5mm vzorku zadní nijákej continental 130/70 cca 2,5mm vzorku dostal sem je zadaxa tak sem je přezul a oproti china pneu je to znát,ale na rovinu kdybych měl přezouvat a platit new gumy tak až když bych ty origo sjel a potřeboval nový.Ale zase na férofku ti origo china sou takový "šišatý" a při těch 65Km/h to fakt drncá
takže origo sou určitě jezditelný!Ale záleží na člověku co jak chce doladit a jak má tučnej rozpočet.
14 bře 2011, 20:54
Jednoznačně přezout
Jak jsem psal obul jsem dunlop GT 301 a je to paráda - jak píše Carlos ve vyšších rychlostech je to fakt rozdíl - a zase taková palba to není - vyšli mne cca na 1500,- 12/70r12 a 140/70r12
14 bře 2011, 20:59
tak to klepani se nacha vyrestit i daleko levnejsi metodou a to je vyvazeni. Ja to taky delal u sjetejch zimaku na peugeotu.
14 bře 2011, 21:04
A navíc širší gumou v zadu 3Km/hod navíc - každej kilák se počítá
14 bře 2011, 21:32
to dom999: ehm ehm když je něco šišatý tak je to šišatý nebo ty snad umíš vyvážit vejce?Pokud na to máš návod určitě ho sem dej,pár pneuservisáků co znám by si nechalo poradit.