Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 13 bře 2011, 23:21

Hele někde to mám snad nafocený pkud najdu fotky dám sem pokud ne tak bez foto,ale nic na tom neni drží to tam myslim na 2 šroubech.Odšroubovat pumpu odpojit lanko,odpojit oil nádržku a hotovo.Jelikož se mě nechtělo tam nechávat díru po té oil pumpě tak sem si podle příruby té oil pumpy obkreslil na 0.7mm plech ten tvar a udělal záslepku podmáz sem to pastou na motory (klidně můžeš dát silikon) a zaslepil to a je to uplně v klidu.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 13 bře 2011, 23:23

Ok, díky zítra se na to vrhnu :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod SobiM » 14 bře 2011, 11:02

O víkendu jsem si dal na kola reflexní proužky.Když jsem se byl projet,tak mi dálková světla svítíla moc nahoru,tak jsme musel jet na potkávačky..
RHON NO EXTREME
Uživatelský avatar
SobiM

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 13 led 2011, 13:33
Bydliště: Česká Lípa - Praha
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: Odpojená restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 14 bře 2011, 15:48

Tak olejové vstřikování je vyřazeno, naředil jsem 1:50 a je po kouření, díky za radu :wink: CARLOSovi
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod mana » 14 bře 2011, 16:12

Já používám taky repsol a hulí to pěkně, ale jedu druhou nádrž tak jsem pro jistoto přidal olej do benzínu 1:100. Asi to čerpadlo taky odpojím a bude klid. Co se týče toho unikání paliva přes plovák tak to nechápu, protože včera jsem nalil plnou a nic neteče. Co říkáte na tu svíčku?
svíčka3.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek
mana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 17 říj 2010, 14:36
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod RHON » 14 bře 2011, 16:18

Svíčka je jak z encyklopedie :wink: jinak k tomu čerpadlu oleje - udělal jsem to ve zrychlenějším sledu a to, že jsem spodní hadičku vyndal z nádobky a utěsnil + odpojil elektroniku.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 14 bře 2011, 16:33

JJ svíčka krásná má asi vše co potřebuje už bych nic neladil a malá technická označ si polohou jak to máš nastaveno nebo ten šroubek směsi zvrchu zakápni loctitem nebo nijákým voskem jako aretaci proti samovolnému povolení mě se to samo rozladilo asi po 500km tak sem to překontroloval a o půl otáčky se povolil xyndl jeden tak sem ho pojistil loctitem a je to oki.
Tak nejrychlejší varianta jak odstavit oil pump je tu spodní hadicu zatáhnout eskapáskou a pokud máš v nádržce oil tak ani nemusíš odpojovat el čidlo,ale krása celkový demontáže je ta že když to všecko vyndáš (nádržka,oilpumpa,odpojíš lako atd) tak pokud chceš cokoliv kontrolovat ladit atd tak prostě odendáš sedlo a všecko si krásně uděláš z hora nic tam nepřekáží.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 14 bře 2011, 16:45

já dnes sundal tu plastovou hrůzu co drží spz a udělal vlastní držák.jak jsem sundal sedlo,tak sem našel svazek drátů co vede od plováku a tekl mě z toho taky benzin,tak u nádrže jen tu ochranu odžílz,nakapal tam silikon oblepil izolepou a je to ok.Jinak s elektronikou pořád laboruju.V týdnu se snad odhodlám na měření maximálky podle gps.
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 14 bře 2011, 17:01

CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod LukeOII » 14 bře 2011, 17:05

jo prakticky mám to stejný.přemýšlím,jestli má cenu tam dávat jiný pneu nebo ne.nebo prostě jak ten skůtr ješt vylepšit.akorát jsem objednal nějáký nálepky,ptž jak sem ztrhl ty reklamní,tak jsou tam světlý fleky,tak to musím zakrýt.koupím nějáký ty ledky do brzdovýho a do blinkrů a uvidím časem co mě ještě napadne.asi ještě zkusím dotáhnout vidlu,zdá se mi,že při brždění se hýbou řidítka
LukeOII

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 272
Registrován: 03 bře 2011, 22:48
Bydliště: Brno
Tuning / úpravy: Custom barva

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 14 bře 2011, 17:58

tak pro přezutí jsem pro všema 5ti 8) Je to jen na zvážení a využití scotu origoš china gumy sem testnul a držej,držej tak že to klopíš a najednou drhneš hlavním stojanem o asfalt,ale gumy prostě držej problém byl cca v 65-70km/h kdy ti začne tak niják divně scot drncat a ty si říkáš co to je???
Já sem k přezutí přišel jak slepej k houslím,kamarád přezouval svou elyséé a pneu my věnoval přední dunlopka 120/70 cca 5mm vzorku zadní nijákej continental 130/70 cca 2,5mm vzorku dostal sem je zadaxa tak sem je přezul a oproti china pneu je to znát,ale na rovinu kdybych měl přezouvat a platit new gumy tak až když bych ty origo sjel a potřeboval nový.Ale zase na férofku ti origo china sou takový "šišatý" a při těch 65Km/h to fakt drncá :( takže origo sou určitě jezditelný!Ale záleží na člověku co jak chce doladit a jak má tučnej rozpočet.
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 14 bře 2011, 20:54

Jednoznačně přezout :-) Jak jsem psal obul jsem dunlop GT 301 a je to paráda - jak píše Carlos ve vyšších rychlostech je to fakt rozdíl - a zase taková palba to není - vyšli mne cca na 1500,- 12/70r12 a 140/70r12 :-)
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Dom999 » 14 bře 2011, 20:59

tak to klepani se nacha vyrestit i daleko levnejsi metodou a to je vyvazeni. Ja to taky delal u sjetejch zimaku na peugeotu.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 14 bře 2011, 21:04

A navíc širší gumou v zadu 3Km/hod navíc - každej kilák se počítá :D
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod CarlosCZ » 14 bře 2011, 21:32

to dom999: ehm ehm když je něco šišatý tak je to šišatý nebo ty snad umíš vyvážit vejce?Pokud na to máš návod určitě ho sem dej,pár pneuservisáků co znám by si nechalo poradit. 8)
CarlosCZ

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 26 črc 2010, 21:40
Bydliště: Prag
Skútr / moto: čím víc pruhů tím víc adidas
Tuning / úpravy: 0-100km/h za 1,3s

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků