Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
02 črc 2015, 19:12
Ahoj Chlapy RHOŇáci....Mam rhona speed 50 a táta taky, jen předělaný na 70ccm. A když se jede déle tak potom v kopci ten skůtr najednou nechce jet za plynem jako kdyby tam nešel benzín. Ale když jedeme na třetinu plynu tak jede. Dostanu se na rovinu nebo z kopce a zase upaluje 70. A další kopec to samé. Musim ubrat a jet třeba jen 20. Nevíte někdo co by to mohlo dělat. Děkuji moc za radu
02 črc 2015, 19:32
Sjeté válečky ve variátoru ?
02 črc 2015, 19:33
A jaké mam tedy volit když budu dávat nové? A táta má variátor nový i s válečkama a stejně mu to dělá. Mě to přijde jako by nefungovala spojka nebo tak něco. Už si fakt nevíme rady
02 črc 2015, 19:40
Já bych tam dal tak 5 - 5,5g a možná novou kontrastku. Kolik na tom máš najeto ?
02 črc 2015, 19:43
Já mam 7750 a táta 2300 ale ten jsme koupili teď že byl zdřenej a.....má novej variátor, kliku válec píst 70ccm a řemen.....Ale už nevim co by to mohlo dělat.....napadá mě snad už jen spojka že blbne.....a co a kde je ta kontraska.....nemůžeš poslat odkaz co to vůbec je v obchodě někde třebas
02 črc 2015, 19:53
Aha , no tak při 7750 km už dost pravděpodobně budou na válečcích plošky a proto ti skútr při jízdě do kopce nepodřazuje. Spojkou to dost pravděpodobně nebude. Toto je kontrastka :
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-k ... minarelli/ a takto funguje variátor :
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -variator/ .
02 črc 2015, 20:07
Takže mi radíš nejdřív zkusit válečky joo.....A co ten tátovo?....nové válečky a variator kompletně....je možnost že jsou tam špatně koupené???
02 črc 2015, 20:35
Přesně tak. Jestli chceš mít jistotu tak variátor odmontuj a stav válečků zkontroluj ( nesmí mít výrazné plošky ). Jo a na povolení variátoru musíš mít zastavovač pístu
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-piston-stopper/ nebo rázový utahovák/povolovák. U toho tátova to vypadá na nevhodně zvolenou váhu válečků.
02 črc 2015, 22:17
A co bys mi doporucil pro tatu....nejaka rada???a co kdyz koupim variator malosi s valeckama....mas doporuceni trebas
02 črc 2015, 22:34
Být tebou tak bych nejdříve pořešil ten tvůj skútr a teprve potom bych se pustil do toho druhého. I u nového variátoru se často válečky dolaďují jelikož ty přiložené nemusí vyhovovat.
02 črc 2015, 23:18
Jeste je potreba rict ze mi jezdil normalne. Ale dnes jsem dal ladak GIONELI a stali se mi tohle. Ze by za to mohl ladak???
02 črc 2015, 23:24
K laďáku musíš dát o dost lehčí válečky a tvrdší kontrastku.
03 črc 2015, 00:02
Takze treba 4g a nejtvrdsi konttasku??
-- 03 črc 2015, 03:33 --
A jeste vlastne musim dodat ze ten kryt variatoru a spojky je horkej kdyz se tohle stane. Jinak je do ty doby vlaznej. A jdou z nej hlucnejsi zvuky. Ma to s tim spojitost???
03 črc 2015, 06:32
jestli to dobre chapu,pokud se bavime o tvem skutru dokud byl 50 jezdil normalne,pak si ho predelal na 70 a na plny plyn nejede ? A dotaz mimo misu,ten gianeli vyfuk mas homologovany nebo ne,o nic nejde, jen ze homologovane maji obcas restrikci.
03 črc 2015, 08:23
stará kontrastka když se zahřeje tak změkne a skútr "nepodřazuje" v kopci klesnou otáčky a nejede to kup novou a vyměň ji, k novému variátoru by měla být nová odpovídající kontrastka, k novému laděnému výfuku by měly být v balení tvrdší pružinky do spojky aby spojka zabrala ve vyšších otáčkách do kterých je laďák naladěn, a dále větší tryska do karbecu aby jsi nezadřel motor.
Je třeba nejprve pochopit fungování variátoru než do něj začneš vrtat.