Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
03 črc 2015, 08:25
Slipster píše:K laďáku musíš dát o dost lehčí válečky a tvrdší kontrastku.
K laďáku musíš hlavně přelaďit karburátor,to znamená přetryskovat a doladit vzduch.
03 črc 2015, 08:38
ja chtel aby na to prisel sam
Nezapomenme ze z 50 udelal 70,to uz samo o sobe vola po jiste zmene v karburatoru. Vyfuk je jen tresnicka
03 črc 2015, 09:46
A tu trysku myslis asi na tu 70ccm motor co ma tata vid. Nebo i na tu mou 50ccm s ladakem? A abych to uvedl na sprvnou miru. Tata ma 70ccm bez jinych uprav krom jehly az nahore. Tak zda mame upravit treba karburator nebo variator nejak atd. Ohreje se a v kopci nejede. A vcera mu to pry v kopci zacalo htozne hulit. Zastavil a jel zpet domu a zase doma dobry uz. Jsme novacci a lajci tak potrebujeme rady. A ja mam 50ccm origunal vse jen vyfuk gianelli uz bez restrikce.
-- 03 črc 2015, 09:59 --
Dědek64: A jakou bys mi doporucil tu trysku prosim. Dekuji moc za radu
03 črc 2015, 10:03
potom vice mene vse co ti tu bylo napsano je vec co by si mel udelat.Proste nemuzes udelat A a vynechat B,pak to nebude fungovat,nebo bude ale ne jak ma.
U te 70 urcite menit trysku za vetsi,jen jehla nahore nepomuze. Tam se zase ridis podle pravidel stelovani smesi podle barvy svicky.
www.scooter-tuning.cz/Staticcontroler.aspx?page=4www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/tady si muzes pocist,odpovi to na 90% tvych otazek
03 črc 2015, 10:27
Chlapy zatim moc dekuji za rady. Koupim valecky lehci, tvrdsi kontrastku, dam vetsi trysku a uvidime co se stane
-- 03 črc 2015, 10:49 --
A jen se zeptam. Muzeme s tim zatim jezdit???
03 črc 2015, 11:23
bez správně naladěné směsi bych moc štěstí nepokoušel páč to můžeš zadřít ani nemrkneš,
nevím jaký karbec tam byl v serii ale asi přemýšlel o větším, minimálně 17,5mm...
(chceš-li mít víc koníků musíš je taky nakrmit, počítej s tím že se ti taky zvedne spotřeba,
a ještě připomenu že tady na fóru si tím laděním každý prošel, každý do toho nasypal mraky peněz,
potom všichni zjistili že ty díly mají kratší životnost a výlety se plánují od benzínky k benzínce,
a pak přichází na řadu koupě 125cc a výše)