Dával jsem kamarádce do kupy nepojízdnou kentoyu. Na motoru jsem čistil karbec a vyměnil sytič, palivový i vzduchový filtr. Teď to startuje na brnk, motor vrčí při přidání se nezadrhává. Potom jsem se zaměřil na variátor, je tam lepší od Naraku, v něm jsem vyměnil sjeté válečky, gramáž jsem koupil stejnou podle původních, vyměnil jsem řemen a sundal jsem spojku, poctivě ji vyfoukal vzduchem a zkontroloval plynulý chod řemenice. Vše složeno projeto a zdálo se být OK. Po týdnu ježdění jsem to chtěl překontrolovat a zjistil jsem že se roztavila vrtulka chlazení variátoru, vyměnil jsem jí za novou a stalo se to po 15. minutách jízdy znovu, jenže jsem zjistil že nový řemen je po najetých cca 200km ztvrdlý, lesklý a rozpraskaný, asi vlivem tepla. Myslel jsem že by to mohla být kontrastka a prokluzující řemen mezi řemenicema spojky ale potom by snad nebyl tak horký variátor. Zdá se mě že je to horké od motoru, možná tím že je to naladěné na plnej plyn a jedu pořád ve vysokých otáčkách. Nevím si rady.