Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 kvě 2015, 08:17
Dobry den.Mam cinsky skutr JMSTAR,JSD 50QT,GY6,139QMB.Novy valec,pist a krouzky.Klikovka v pohode.Pri startovani se motor prevaluje,jako pri slabe baterii.Baterie nova,koupena podle typu.Vyzkouseno i na autobateri a stale stejny vysledek.Starter preuhlikovany a vycisteny.Bez svicky toci motor normalne pod tlakem nic.Mohlo by to byt startovaci rele,nebo neco od elektriky?Diky za radu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 čer 2015, 12:01, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučena dvě naprosto stejná témata od stejného člena.
06 kvě 2015, 08:22
Dobry den.Mam cinsky skutr JMSTAR,JSD 50QT,GY6,139QMB.Novy valec,pist a krouzky.Klikovka v pohode.Pri startovani se motor prevaluje,jako pri slabe baterii.Baterie nova,koupena podle typu.Vyzkouseno i na autobateri a stale stejny vysledek.Starter preuhlikovany a vycisteny.Bez svicky toci motor normalne pod tlakem nic.Mohlo by to byt startovaci rele,nebo neco od elektriky?Diky za radu
06 kvě 2015, 08:44
Tak může to být špatný kontakt, ale v mém případě a spoustě dalších je to terminologií počítačových odborníků vlastnost
06 kvě 2015, 09:17
Je vš správně složené a promazané ? Taky je možné že je větší komprese než byla a starter si s tím neví rady.....nebo jak psal kolega ))
06 kvě 2015, 09:49
Změřil bych napětí na baterce, na relé před i za a na startéru v okamžiku startu.
20 čer 2015, 07:01
U číňanu musí být vše dobře ukostřeno nebo hned je problém,překontroluj to
28 čer 2015, 11:07
Může to dělat starter a to vadné kluzné pouzdra ve starteru.Při velkém opotřebování se rotor přilepuje na stator a nelze to otočit.Dále může být špatně ukostřen startér.Jinak vyměnit starter za nový.