PGO - kouřivost

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

PGO - kouřivost

Příspěvekod sklokan1 » 16 dub 2011, 15:15

Zdravím.Chtěl bych se zeptat čím může být způsobeno,že skůtr strašně hulí.A to i při ohřátem motoru.A je normální,že jede dvoutakt cca 40km a točí na 6100?
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 lis 2013, 19:42, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
sklokan1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2011, 23:05

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod Jimmy » 16 dub 2011, 16:33

S kouřením neporadím, ale otáčky jsou normální. Na plný plyn 2T 50ky běžně točí 8-9 000 ot/minutu
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod Psycho vlk Wolf » 16 dub 2011, 16:40

Kouří, protože spaluje více oleje. Funguje ti sytič?
Suzuki GS500E
Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 12 kvě 2010, 15:03
Bydliště: Praha 4 / Lhotka
Skútr / moto: Kymco Quannon 125

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod 1975ak » 16 dub 2011, 16:47

A neleješ olej přímo do benzínovky? Tohle mi Keeway nedělal ani jednou za celou dobu. Je tam extra nádobka a šlaušek je zůženej. Nevím zda je tam nějaký čerpadýlko , ale mám tucha, že ne. Jde to přímo do karbeca. Apropo,, 1300 km na plnou 0,7 nádržku by jsi měl najet.

Otáčky, kolem 2000 by se měl rozjíždět. Nejvíc otáček jsem měl asi 9200 jízda z kopce, asi 80? km/h
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod Huskyman » 16 dub 2011, 18:51

ještě jsem neviděl 2T motor s odděleným mazáním co by neměl čerpadlo - to čerpadlo reguluje kolik oleje tam má jít podle otáček a také podle otevření plynu, při jeho špatném nastavení to pak bude hodně kouřit
jinak taky závisí na druhu oleje, ale doufám, že tam neleje nic co tam nepatří
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 lis 2013, 19:43, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Huskyman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 dub 2011, 13:52
Bydliště: Praha
Skútr / moto: KTM 950 Adventure, Kymco People 250

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod sklokan1 » 16 dub 2011, 22:28

Děkuji za odpovědi.Leju tam co tam má být tedy aspoň dle prodejce olejů.Na plný plyn to jede jen na 6100 otáček.A z kopce to sice jede,ale jak je rovinka,tak to zas spadne na těch 6100 otáček.A to jestli funguje sytič netuším.Kde a jak to zjistím?nikdy jsem motorku neměl a na stará kolena jsem pořídil tohleto posunovadlo :D :D Tímto prosím o trpělivost při odpovědích na moje pro vás již trapné dotazy... :D :D
sklokan1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2011, 23:05

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod jiri02 » 17 dub 2011, 00:24

Tak pravděpodobně tam bude blokované CDI,které omezuje ty otáčky na 6tis.To kouření může být nepřesným dávkováním oleje.Já to tak měl,že to dávalo moc oleje,že tekl až do filtr boxu.Odpojil jsem a olej si ve správném poměru dávám sám.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 lis 2013, 19:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod sklokan1 » 17 dub 2011, 01:22

Tak já to taky tak zkusím.Musí se ta hadička pak nějak přiškrtit nebo ji stačí dát celou pryč na tom podavači nebo jak se to jmenuje...?
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 lis 2013, 19:44, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
sklokan1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 31 bře 2011, 23:05

Re: PGO - kouřivost

Příspěvekod jiri02 » 17 dub 2011, 02:39

No hele já to udělal tak,že jsem tu hadičku vytáhl z karbeca musel jsem ji teda trošku nastavit a zasunul ji do nádržky na olej.Ve víčku nádržky je odvzdušňovací dírka do které to zapasuješ.Olej si nadále může kolovat dál a netrpí čerpadýlko.Kdykoli jde vše vrátit do původního stavu.
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.


Zpět na Do 50ccm

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron