Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

18 črc 2011, 15:03

Najde se v Praze někdo, kdo se v těchto motorech opravdu vyzná? Potřeboval bych poradit, vysvětlit a především seřídit a poladit. V servisech se jim do toho moc nechce ...
Závada se projevuje již několikrát zde uvedeným nedržením volnoběžných otáček ... V mém případě prakticky volnoběh neexistuje ... Najednou vůbec nejsem schopen volnoběh seřídit. Pokud prudce přidám plyn, motor nereaguje. Pokud párkrát protočím rukojetí sem a tam, tak to je OK (teda až na ten volnoběh). Připadá mi to, jako by se to dusilo. Po rozjetí to jede normálně. Při pumpování plynem to jde, ale pokud přidám plnej, tak najednou to začne divně vrčet a bublat a chvilku mu to trvá, než se chytne.
Se šroubkem z boku karbecu jsem ladil dle popisů. Jinak změna byla náhlá. Před tím jsem volnoběh pošteloval a běhalo to OK. A v polovině nádrže (po cca 100 km) se to najednou takhle pohnojilo. Nevím, zda není problém v benzínu 100 okt. Ale připadá mi, že kvalitnější benzín by škodit neměl ...
A teď babo raď...
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 20:46, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

18 črc 2011, 15:14

JJ je to benzinem :wink:

Ty nase ciny nejsou schopne pojmout takovou palbu jako je 100 oktanu.

Nataknuj znovu 95 a jezdis v pohode :wink: vyzkouseno, mne to taky delalo bordel 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:39, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

18 črc 2011, 16:05

Dobrá, dneska tam chlístnu celou 95 fulsave (tvrdí úspora až 1l na nádrži :-)) a uvidíme. Každopádně novej karbec je na cestě a varik už asi taky. Bude tuněníčko. Pak dám vědět, jak trhám kostky :-)

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

18 črc 2011, 16:30

Uvidis ze se to srovna 8)

karbec je asi zbytecny pokud nemas vetsi valec a ani do 72ccm neni nutny tak to mam ja :wink:

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

18 črc 2011, 18:19

Ahoj, tak to má Winterwolf pravdu - některý čínský stroje na jinej benzín než 95 natural prostě nejedou a nejvíc s tím mají problémy zrovna 50 ve 4T a dokonce tam nedoporučují ani 98 oktanů - 100 oktanů už laboruje u těchto strojů s životností pístu a okolí - nalej tam natural 95 a modli se , aby mu zase zachutnal :|

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

19 črc 2011, 11:51

Doufám, že spolkne i V-Power 95. To s tím kvalitnějším benzínem mi říkal i táta. Vypadá, že má málo vzduchu a dusí se. Asi by pomohlo víc ochudit směs, ale to řešit nebudu. Udělám to na klasiku 95 a hotovo ...

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

19 črc 2011, 11:53

no nevim ja davam do auta zasadne racing a do crvcka jen 95 ted maji ten fuel safe ,ale pochybuji ze na 4 litrech usetris 1 litr paliva :D :D :D

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

19 črc 2011, 12:03

No, ale reklama říká že na nádrži :-)

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

19 črc 2011, 12:05

stalo by to za tu provokaci :twisted: Ze to nefunguje :mrgreen:

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

19 črc 2011, 13:39

...ještě by to chtělo si přečíst podrobnosti o akci "1 litr na nádrži" jak známo vždy je někde nějaká hvězdička a nebo malym písmem něco napsáno a zde se zrovna nádrží,myslí alespoň 50 litrů...takže asi tak :D

* a dole

http://www.shell.cz/home/content/cze/pr ... /unleaded/

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

19 črc 2011, 21:44

Tak dneska jsem pokročil. Nabral jsem 95ku fulsave, vyměnil filtr a konečně i karbec dorazil. Po dětské chybě zapojení jsem nastartoval napoprvé :D
Volnoběh je sametovej :)
Současně jsem vyměnil i varec a zítra půjde nová kontrastka. Ale vyděsilo mě, že na původním varci, na kterém bylo najeto 6000 a nově dané nové válečky Motoforce, už po 600 km byla ploška ... spíš plocha ...
Asi ještě bude potřeba vše poladit, jelikož se mi zdá, že při těžších válečkách je maximálka nižší a při lehčích začíná motor ve vyšších otáčkách jako vynechávat. Asi moc, nebo málo vzduchu (myslím špatnej poměr směsi nastavovanej šroubkem).

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

20 črc 2011, 08:09

po 6000km jsi klidne mohl mit vydrene to pouzdro na kterem jezdi varec na cepu a slo ti to sejdrem jak mne :wink: proto staci kousek a na valeckach je ploska :( Tak az to doladis se zastav rad to vyzkousim 8)

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

06 srp 2011, 10:57

Nazdar Kentoyáci.
Mám Koyota 50 a je velice lenivý,takže jsem se rozhodl dát 72 válec s hlavou a variátor.Vše bych zvládl,až na tu hlavu,nevím totiž jak se usazují ventily a jaká má být jejich vůle.No prostě potřebuji poradit jak postupovat při výměně hlavy a seřizování ventilů,velice bych uvítal kdyby mi někdo mohl poskytnout nějaký manuál s postupem výměny a seřizování ventilů.
Předem moc děkuji všem za pomoc.
Agatka

Re: O motorech 139QMB/QMA 4T a příslušenství

06 srp 2011, 16:29

To: Winterwolf
Bylo to tim varcem.
Dal jsem novej. Musel jsem taky zalepit vejfuk ... Asi bude muset na zavaření a nebo nějakej koupim, ale moc se mi do toho dávat nechce ...
Jinak novej varec prasknul u čepu ... reklamace proběhla v pohodě a tak jsem tam dneska dal vyreklamovanej a uvidíme. V tomhle počasí se mi ani nikam nechce. Jinak je tam nová pružina dodávaná k varci a válečky 8,3g. S lehčíma mi to před reklamací šlo rychle do otáček a pak nic ... i s mixem to nebylo ono.
Až bude chvilka brnknu a srazíme se :-)
Odeslat odpověď