mp Korado Via 50 2T - karbec/CDI?

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

mp Korado Via 50 2T - karbec/CDI?

Příspěvekod cipisek32 » 23 bře 2012, 16:26

Mám tenhle skutr http://www.mpkorado.cz/index.php?page=s ... -via-50-2t . Stává se mi , že při dlouhé jízdě z kopce bez plynu pak přidám a nic . Musím zpomalit pak to reaguje a přidá . Na stojanu jak dám hned plnej tak to přidává a ubírá jak sinusoida . Co je příčinou karburátor nebo odblokované CDI . Jinak když na stojanu přidám plynule tak to točí plynule až do maxima . Jezdí to taky normálně .
cipisek32

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2009, 13:50
Skútr / moto: mpkorado Via 2T

Re: mp Korado Via 50 2T - karbec/CDI?

Příspěvekod TUNER » 23 bře 2012, 22:00

Karburátor - přísun paliva.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: mp Korado Via 50 2T - karbec/CDI?

Příspěvekod cipisek32 » 24 bře 2012, 11:12

A co to bude podtlakový ventil nebo plovák ?

30.4. edit:
Tak to vypadá napodtlakový ventil . Dal jsem průhledný filtr a když protůruji tak je ve filtru jen tak tak benzinu . Po zhasnutí se filtr naplní . Jde nějak ten podtlakáč kuchnout nebo vyměnit za kohoutek ?

2.6. edit:
Tak to byla svíčka , nechápu něco přes 3000 KM . Prý ji mám měnit tak max 2500 Km . :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 09:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
cipisek32

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2009, 13:50
Skútr / moto: mpkorado Via 2T

Re: karbec nebo CDI ?

Příspěvekod TUNER » 03 čer 2012, 10:35

Nejlepší je hned vyměnit za NGK,ta by měla vydržet déle. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: karbec nebo CDI ?

Příspěvekod cipisek32 » 03 čer 2012, 20:14

Právě NGK tam byla . Nová taky NGK a prodejce říkal měnit při cca 2500 KM :( . Prý 2T holt .
cipisek32

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2009, 13:50
Skútr / moto: mpkorado Via 2T


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků