Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 dub 2011, 18:21
Ahoj, chtěl bych se zeptat na zkušenosti a rady.
Před 14ti dny si kamarád montoval na stejný skůtr jako mám já kit 70ccm válce.Máme oba motorro polly 2t.
Mě to jezdí celou dobu úplně v pohodě a on to teď asi zadřel, z ničeho nic mu to při jízdě zdechlo a už nenastartoval, rozebral jsem mu válec a je celý rýhovaný po celém obvodu a to samé píst.Má tam větší trysku a úplně stejné věci jako u mne tak se chci zeptat jestli netušíte čím se to mohlo stát?Oleje má dost, kontrolka nesvítila, bylo to v záběhu, nejde mi do hlavy hlavně to že kroužky byly zapečený a píst a válec celý rýhovaný.Jak jsem psal nahoře tryska a vše doladěno.píst chodí volně nic natěsno ale je to nehorázně doškrábané
Naposledy upravil
KYBLOS dne 15 pro 2013, 10:09, celkově upraveno 2
Důvod: Přesunuto do správné sekce
06 dub 2011, 18:38
třeba tím že tomu dával čouda ........ přimazává do benzínu ???
06 dub 2011, 18:42
ja bych daval ze začatku olej do benzínu 1:33 a hotovo:
06 dub 2011, 19:36
No jestli nepridal aspon na zabeh olej do benzinu tak je to jasny.Maze to jako na 50ccm a pritom je obsah o 40% vetsi tady bude chyba.
07 dub 2011, 21:33
mel pist sipkou k vyfuku?
13 dub 2011, 15:18
jasná věc, šipka k výfuku, nechápu sám co se stalo, jedině, že by přestalo jít čerpadlo oleje, přidal jsem mu i olej do nádrže hned po montáži
28 dub 2011, 15:14
Chtěl jsem se zeptat mám jemně přidřeny valec stačí koupit novy píst valec vypada v pořádku 70
28 dub 2011, 16:50
Jestli válec vypadá v pořádku, jak tě tedy napadlo, že je přidřený?Jinak bych asi udělal pro jistotu výbrus a koupil nový píst s písmenem B nebo zkrátka o ten výbrus větší, nevím už jak jsou dnes ty čísla
06 kvě 2011, 20:32
Ahoj Kluci, chci si koupit kit 70 c na gileru dna a rozhoduji se mezi stage 6 sport a stage 6 racing při racing můžu nechat původní kliku ?nebo misím měnit i kliku za jinou?? skutr má najeto 6 tisíc km nechce se mi měnit kliku,,dík za odpověd.
07 kvě 2011, 18:40
Nemuzes a i na toho sporta bych ji vymenil.
10 črc 2011, 19:17
já dnes taky zadřel malossi 70ccm na aprilii SR 50, zničeho nic to zdechlo a nejde ani prošlápnout, je to postavené v itálii, kompletní malossi, (válec, jednotka, filtr, variátor...), jelo to jak mrcha, ale dá se u toho nějak nastavovat poměr mazání? na 1500km mi to normálně litr castrolu tts vzalo, coz je jakžtakž v pořádku, ale když je zvětšený obsah? Ještě tedy nevím, jestli je to kousnuté na klice nebo na válci...
10 črc 2011, 19:56
vitek : .... rozdělat !
vyndat olejový čerpadlo a mazat 1:45 do nádrže (pro záběh 1:35
10 črc 2011, 20:01
takže automatické přimazávání je mi k prdu? to je bomba...
10 črc 2011, 20:11
na 70ccm je ...... bud nechat přimazávání a míchat 1:70 do benzínu nebo to vyhodit a míchat si 1:45 ... je to jedno přidávat olej musíš furt
10 črc 2011, 20:21
ok, děkuju za info, kdybych tohle věděl hned, tak bych nezadřel, ještěže nový válec nestojí tolik, jen doufám, že to bude píst a ne klika...
11.7. edit:tak jsem to rozhodil:
1. rozervaný řemen
2. rozpadlé klece na obou klikových ložiskách
válec není zadřený, ale já hlupák jsem si zničil píst, bohužel vůbec nevím, co to je za značku, žil jsem v domnění, že 70ccm malossi, ale na válci je napsán jen nápis TOP a to je vše, čili z netu jsem našel TOP PERFORMANCES, píst za cca 2.000,-
musím nechat klikovku vyvážit, když se rozpadla ložiska?
Díky moc Víťa
Naposledy upravil
KYBLOS dne 15 pro 2013, 10:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou