Na hladinu plováku jsem ani nesáhl na karbecu jsem ladil jen volnoběh a profoukával trysky ... co se týče té svíčky - jakou by měla mít barvu a kdy jí zkontrolovat ? jak jsem říkal vypadá v pořádku čistil jsem jí ani moc špinavá nebyla a jiskra je parádní ... už nevím kdo to psal ale "zapekl" ? to moc nechápu to by se projevovalo až ve vyšších otáčkách ? na akceleraci a jízdě do těch 60-70 nic znát není jede jak má ... ale teď jsem si uvědomil že když se mu to zrovna děje to jeho "vypnutí" tak téměř pokaždé tak jako "zacvaká"nebo "zaprská" jako kdyby nechtěl právě dát jiskru proto svíčka bylo první po čem jsem šel ... ale pro jistotu tam dám novou a dál jak říkáte ... taky asi dál budu hledat v karburátoru... ale prosím ještě o to vysvětlení toho "připečení" protože možné to je ! plyn zná jen 2 polohy buď vůbec a nebo plnej :/
Děkuji moc za rady
MR. Voza - tak jsem si to četl koukám že ty už jsi jiný level co se týče vymýšlení a zkoumání co stím je
ale nakonec to bylo opravdu tím plovákem ? no tak já se na něj taky mrknu jestli je vše ok a dám vědět jak jsme uspěl
Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 dub 2014, 19:20, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou