Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
30 bře 2016, 10:53
Zdravím všechny zkušené. Před časem jsem koupil nepojízdný Touran z rozbitou hlavou a pístem. Koupil jsem kit na 72cc a vše jsem předělal. Do karburátoru tryska 88 a v airboxu jen molitanový filtr. Restrikce z přívodu vzduchu odstraněna. Jinak jsem žádné restrikce nenašel. Startuje perfektně a na stojanu jde docela dobře do otáček. Rozjezd je taky dobrý. V druhé polovině plynu už to nějak nereaguje a motor začne vynechávat. Zatím jsem z toho dostal rychlost 40 km/h po rovině. Do menšího kopce si to drží rychlost 30km/h a nijak nezpomaluje.
Tak mne ještě napadlo, že by jsem otevřel původní výfuk, ale nevím jak se to dělá. Mají se uvnitř do nějakých přepážek vrtat díry nebo co, ale nevím kde přesně. Umíte někdo poradit? Měly Kingwaye restrikce ve výfuku nebo blokované CDI?
30 bře 2016, 11:15
myslím že tvůj problém by mohl být ve špatném naladění karburátoru,
do "otevírání" origanal výfuku bych se nepouštěl, myslím že je to zbytečné,
tam je restrikce samotná konstrukce výfuku,
tady si přečti jak to naladit aby to jelo rychleji než 40km/h
Edit: Sorry já zapomněl dát odkaz...
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/
Naposledy upravil
Strmal dne 01 dub 2016, 08:22, celkově upraveno 1
30 bře 2016, 18:21
zdelej variator a mezi řemeničkami by měl byt kroužek ten vydelej a pojede ti to 60-70/h
30 bře 2016, 20:49
Tak jsem se snazil nastavit bohatost směsi.. Po zasahu ted otáčky na polovinu plynu kolísají(houpou). Ten kroužek ve variatoru neni.
31 bře 2016, 23:14
pokud tam neni krouzek bejva nekdy na remenicce i maly prstynkovity nalitek ktery se může odbrousit ale jen ten nalitek ,pak se skutr roztoci na max otacky a pojede lip,vyfuk potrubi slepý kolena nejsou? max vymenit karbec celej nebo osadit jinou triskou,laborovat s tim trochu. akorat ze to leze do penez no, za me bych sel do tuningu jen spojky a variator ,nic vic pak sou s tim jen problemy a nejhur dopadne ten ktery to koupi potom tos ten uz v tom ma uplnej guláš.
01 dub 2016, 07:21
Ani nálitek a ani restrikční kroužek nemají na max otáčky žádný vliv....otáčky jsou stále stejné,jen rychlost je nižší díky tomu že variátor nemůže nastavit těžší převod.
Jak jsi nastavoval bohatost ? Zkoušel jsi různé trysky nebo jen kroutil šroubkama ? Začal bych kontrolou svíčky a podle její barvy začal ladit směs......
01 dub 2016, 11:27
Teď jsem měl trysku 88 a budu dávat menší 85. Bohatost směsi jsem dal na 2 a čtvrt otáčky. Máš nějaký lepší způsob jak nastavit bohatost směsi. Svíčka je uprostřed hnědá a okraje závitu jsou černé. A jinak dík.
01 dub 2016, 12:26
Jak velký je tam karburátor ? Zkus tu 85ku a uvidíš,chce to zkusit víc trysek.
01 dub 2016, 13:43
Otvor kde je škrtící klapka má průměr 18mm a otvor kde chodí šoupátko s jehlou má průměr 20mm.
01 dub 2016, 22:26
na začátku jsi psal že skutr byl nepojizdny z duvodu rozbite hlavy a pístu,a že je tam novej kit ,možná si měnil taky zcela jistě klikovku,protože pokud tyhle 2 věci byly kaput tak klikovka tu sodu dostala taky ,při těhle havarií jen novej valec pist a hlava nepomuze navic jsi dal jeste větší tímpádem se klikovka ještě více namáhá a může to dopadnout ještě hůře,navíc je třeba zajíždět a né tomu valit plnej kotel po seskládání novými díly. ale pokud v kitu kupovanem byla i klikovka tak pardon za reakci ale s tim zajizdenim opatrně.
02 dub 2016, 08:06
Je tam i nová klika která je zesílená pro kit na 80ccm. Dnes jdu opět zkusit ladit karburátor. Pak napíšu co a jak. Jo a plný kotel tomu nedávám. Párkrát asi na 3/4 plynu. jinak tak na 1/2 plynu a samozřejmě solo. Zatím všem dík.
04 dub 2016, 07:17
Nějaké označení,nápisy na tom karburátoru nejsou... ?
04 dub 2016, 07:32
Bez nápisu. A nemá akcelerační pumpičku. Už jsem to asi naladil. Tryska 85 funguje. Ti slepýši v prodejně kde jsem kupoval tu 88 mi namísto ní dali 98 a tak to nešlo doladit. Teď to celkem jede, ale zajíždím, tak jsem na půl plynu jel něco málo pod 50km/h. Později koupím nějaký lepší karburátor. Jak dlouho mám zajíždět a kdy by jsi měnil olej? Jo, když jsem to poprvé s tou tryskou 85 nastartoval, tak si to samo přidávalo a ubíralo otáčky když to bylo studené. To asi ten automatický sytič, že? Když je to teplé, tak to nedělá.
04 dub 2016, 18:46
tvle 98 triska to do válce muselo lejt jak z kýblu
06 dub 2016, 08:16
Olej bych vyměnil po zajetí cca 500-1000 km.