A nepsali jsme ti tady náhodou všichni ať ten hnůj nekupuješ a pořídíš si za ty prachy radši něco staršího značkovýho, co by ti sloužilo daleko líp?
Ty rozjezdy můžou bejt způsobený sjetejma válečkama, řemenem, vodítkama, vyměklou kontrastní pružinou... (ano, už při tak malým nájezdu můžou bejt tyhle věcy na číně odjetý - už jsem se s tím setkal), nebo se může variátor zadrhávat na kluzným čepu a pak to při zastavení "nepodřadí až na jedničku" - rozdělat a zkontrolovat, případně vyměnit opotřebený věcy za nový. Nejlíp teda vyměnit celej skůtr za jinej
Nefunkční tacho: šnek u předního kola, náhon, tacho - jedno z toho bude špatný - rozdělat, zkontrolovat, vyměnit.
A smiř se s tím, že žakovýhle "problemi", jak píšeš
budou u tohohole pekelnýho stroje s největší provděpodobností přicházet jeden za druhým a ty se v tom budeš víc hrabat, než jezdit. Až nakonec pochopíš, a doufám, že to nebude dloho trvat, že jsi s tím krámem udělal blbost zbavíš se toho (buď to prodáš dalšímu nešťastníkovi, kterej tě za to bude nenávidět, nebo to hodíš někam na hnůj, kam to patří). A pak na skůtry buď zanevřeš, což by byla kvůli tomuhle čískýmu sráči škoda, nebo pořídíš něco značkovýho a budeš spokojenej. Spousta z nás už si tímhle prošla - vlastní zkušenost. Někteří hned ze začátku dali na rady zkušenějších a pořídili značku hned a tím se vyhnuli takovejm problémům, který máš těď ty.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP