Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
21 črc 2010, 03:30
ahoj,mám kingway mosquito,najeto cca 1500km,chytá dobře ale po ujetí 5-10ti km ztratí výkon,jakoby se dusí a když vyndám svíčku,je černá jako od sazí,prý moc bohatá směs. mám pocit že zůstává otevřený sytič. Může mi někdo poradit co s tím? Dík.
21 črc 2010, 07:49
Čau měl jsem stejný problém ma kingway camaro,to je prakticky uplně stejný.Problém byl v karburátoru jako celku,na garančce ho vyměnil a musim zaklepat zatim ok.Jo a taky svíčka byla špatná,teplí to hrozně blbě startovalo.
29 zář 2011, 21:25
Nazdar všem. Mám Kingway Barracuda. Najeto 2100km od května. Nejprve spokojenost, pak docela naštvanost, teď zase dobrý. Zpočátku jel skútr poměrně dobře, pak ale začal výkon klesat (a s ním i max rychlost) na 45km/h po rovině. Pak dorazil servisák a vyměnil klíňák a naráz to jede po rovině přes 60.
Moc skútrům nerozumím, a tak by mě zajímal váš názor na nový problém. Když jsem tam měl starý (a pořádně sjetý) klíňák, tak to jelo pěkně do kopce, ale po rovině to byla supertragédie. Teď, s novým klíňákem, to jede krásně po rovině, ale do kopce se tomu už moc nechce. Zpočátku dobrý,když se ale otáčky dostanou k nějaké hodnotě,tak začne motor ztrácet výkon.
Díval jsem se na net a říkám si, jestli to nemůže být těma válečkama, kontrastní pružinou a pružinama ve spojce. Je to možný nebo je ta úvaha úplně špatně??? Díky
30 zář 2011, 07:41
Díky za super radu
pokusím se podle ní chovat
Ano, je to čína...tím bych to uzavřel a teď k věci. Je moje doměnka (viz. výše) správná nebo ne. Díky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 13:23, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
30 zář 2011, 09:22
Pružinky ve spojce ti nijak neovlivní maximální rychlost či průběh výkonu,pouze rozhodují o tom,jestli přenesou výkon z varce hned na zadní kolo v nízkých otáčkách(měkké) a nebo po vysokých kdy tě to vystřelí(moc tvrdé-sportovní). Kontrastka může být vyměklá,ale po 2tis.? I s řemenem? Tak vyměň řemen za nějaký pořádný,asi to z výroby bylo osazeno šunty(nic překvapivého) nebo , a to je horší, je něco úplně špatně z výroby a ty díly včetně variátoru mohou být superšunt a varec ti mele řemen protože to prostě je mimo osu (varec versus spojková řemenice) či cokoliv jiného,tady nepomůže ani nový řemen,ale podívat se na varec jestli nemá rýhy a jestli je po svém povrchu kudy lítá řemen hladký .
Jinak tvrdší konstrastka a válečky ne moc lehké,ani těžké,v tom ti nikdo neporadí...Buď budeš lítat z křižovatky (lehké válečky) nebo pojedeš s větrem o závod (těžší válečky)...Najdi si něco mezi tím a zkus co ti vyhovuje nějvíce,ale nemůžeš chtít obojí najednou.
30 zář 2011, 21:28
Díky moc za odpověď. I přesto, že je to pěkná představa (mít oboje), tak vím, že to nelze. Na ten variator se podívám. V případě, že tam budou drážky, jak postupovat. Stačí vyměnit variator nebo ještě něco víc. Teda doufám, že to nebude potřeba.
Ještě jednou díky.
30 zář 2011, 23:17
Taky jsem měl tenhle problém na Yukině. Se starým řemenem po 10tis.km to jezdilo dobře, ale jak jsem vyměnil za novej, při rozjezdech to mělo malý otáčky, maximálka se zdála být ale lepší. Variátor byl OK, válečky bez plošek, řemenice neopotřebený. Podle mě to chtělo jen novou kontrastku, ale nikdy jsem to neřešil.
01 říj 2011, 20:08
V nižších otáčkách a do kopce je kontrastka podstatná...A nový řemen se musí zajezdit. Dej mu po výměně čas několik desítek kilometrů a on se chytí. Pokud bude na varci nějaká drážka,tak leda výměna,ale spíše to bude něčím jiným.