Pružinky ve spojce ti nijak neovlivní maximální rychlost či průběh výkonu,pouze rozhodují o tom,jestli přenesou výkon z varce hned na zadní kolo v nízkých otáčkách(měkké) a nebo po vysokých kdy tě to vystřelí(moc tvrdé-sportovní). Kontrastka může být vyměklá,ale po 2tis.? I s řemenem? Tak vyměň řemen za nějaký pořádný,asi to z výroby bylo osazeno šunty(nic překvapivého) nebo , a to je horší, je něco úplně špatně z výroby a ty díly včetně variátoru mohou být superšunt a varec ti mele řemen protože to prostě je mimo osu (varec versus spojková řemenice) či cokoliv jiného,tady nepomůže ani nový řemen,ale podívat se na varec jestli nemá rýhy a jestli je po svém povrchu kudy lítá řemen hladký .
Jinak tvrdší konstrastka a válečky ne moc lehké,ani těžké,v tom ti nikdo neporadí...Buď budeš lítat z křižovatky (lehké válečky) nebo pojedeš s větrem o závod (těžší válečky)...Najdi si něco mezi tím a zkus co ti vyhovuje nějvíce,ale nemůžeš chtít obojí najednou.