Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
09 bře 2013, 11:36
Zdravím všechny majitele čínských miláčků. Potřeboval bych radu. Natankoval jsem benzín a asi po 10 km. mě přestal táhnout. a jede mi o 20 km méně. Karburátor jsem vyčistil benzín jsem taky vyměnil. i svíčku jsem vyměnil a stále nic. Poradte někdo. Díky.
12 bře 2013, 12:51
Kolik na něm máš najeto ? Měnil jsi válečky ?
15 bře 2013, 09:16
Mám najeto 7500 km a válečky jsem ještě neměnil.
15 bře 2013, 10:57
Byly před tankováním nějaké výkonostní výkyvy nebo až najednou po tom? Co používáš za olej a zkontroloval jsi, jestli ho máš dostatek a hladina v nádržce ubývá?
Můžeš mít přidřeno, ale pro jistotu bych nejpve sundal kryt variátoru a podíval se, jestli je vše v pořádku tam (válečky, spojka, řemen, atd.)
15 bře 2013, 11:05
Těžko říct, příčin může být víc, ale z vlastní zkušennosti vím, že to tyto skútry prostě občas dělají.Někdy se to zase chytlo, a pak to chvíli jezdilo normálně.Podíval bych se na variator a pokud to bude o.k, tak na olej v nádržce+zkontrolovat olejový řemínek.
15 bře 2013, 13:13
Na 7500 km budou mít už válečky pořádné plošky.
18 bře 2013, 20:02
Nechci dělat chytrého, ale pokud se závada projevila náhle, znovu bych zkontroloval hlavní trysku, pod lupou. Může být přicpaná malým smítkem (vlastní zkušenost, ani benzínový filtr to nezachytil). A také podtlakovou membránu "šoupátka".
Samozřejmě horší případ - pokud se to zhoršuje, mrkni na ventily. Taky se mi je podařilo na Kentoye podpálit a klesla komprese a tím i výkon.
No a válečky po 7500 km - to již pravděpodobně nebudou válečky ale mnohohrany.