od Pavel » 07 led 2013, 10:08
V tomto fóru opravdu návod najdeš. Pokud máš 4t padesátku (asi zřejmě činu)
musíš prostě postupovat vyrǎzovacím systémem. Začni palivovým systémem!
Rozdělej karburátor a začni čistit! Pokud si někdo myslí, že stačí jen tak profouknout, je na velkým omylu! Rozdělej celý karburátor na čistý hadr a hlavně dávej pozor abys něco neztratil. Jelikož je naše palivo pěknej humus, opravdu vyfoukej celý karburátor stlačeným vzduchem. Doporučuji si sehnat i sprej na karburátory ( nebudeš to dělat naposled ). Zaměř se hlavně na trysku volnoběžnou, to je ta dlouhá hned vedle hlavní. Tahle tryska je ve většině případech uvnitř dutá a udělá se tam takový gel, který je potřeba dostat pryč. Tady je přesně ta chyba, že si někdo myslí, když vyčistí karburátor, že už má hotovo! Ne í tomu tak ! Tuhle trysku jsem čistil i třikrát a je to pěknej opruz. Doporučuji vzít drátek a protáhnout trysku kombinovaně s chemií a stlačeným vzduchem.
Po vyčištění karburátoru doporučuji preventivně vyměnit palivo a zkusit nastartovat.
Automaticky si ještě vyměň svíčku. To, že ti venku hodí jiskru nemusí nic znamenat. Nezapomeň, že skútr má podtlakový ventil a pokud nechceš čekat až ti palivo nateče do karburátoru, udělej lehký podtlak třeba pusou na hadičce podtlaku, karburátor se ti naplní palivem. Pokud chytne, je vyhráno. Pokud ne, pokračujeme dál.
Karbec a svíčku máme. Vytáhni hadičku od přívodu paliva a nasaď hadičku s flaškou, pokud se ti podaří nastartovat, je to ventil. Né vždycky musí být dobrý i když protéká.
Pak je tady ještě spousta možností diagnostiky, ale na to teď nemám dostatek času vysvětlovat. Pokud by se tenhle základ nedařil, cinkni mi a probereme to po telefonu.
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?