Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
26 úno 2011, 20:06
ahoj chtěl jsem se zeptat koupil jsem si alarm na moto namontoval ho normálně pdle manuálu vše fungovalo a jezdilo ale najednou to už nešlo nastartovat tak jsem si myslel že to je něco s alarmem a tak jsem ho kompletně sundal ale furt nestartuje tak jsem se podíval na svíčku a byla normálnmokrá od benzínu karburátor je taky ok tak jsem ještě vyzkoušel jestli svíčka hází jiskry a nehází a to ji nemám starou je značková NGK tak jsem zkusil jinou svíčku a furt nejde tak si myslím že se podělala cdi řídící jednotka proto to nehází ty jiskry prosím poradte co stim je jsem vděčný za kouždou odpověd dík
jo a mám moto kingway cub father 1500 km najeto
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 kvě 2013, 23:31, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
26 úno 2011, 20:11
vem zkoušečku a jed po kabelu od svíčky kam až jde proud jestli dojdeš až k zapalování tak jseš na správném místě ale občas se přeruší přívod do fajfky...
26 úno 2011, 20:20
jo ale když pojedu po kabelu tak tam ten proud nebude to furt budu muset startovat nebo ne????
26 úno 2011, 20:26
No ale nezapomen na napeti 12.000-15.000V, ktere tam muzes najit. To tvuj merak nemusi prezit.
26 úno 2011, 20:28
Proud tam urcite nenameris, ale napeti 12V ano, pokud je to tedy v poradku. Pri zapnutem zapalovani tam musis mit 12V i bez startovani.
26 úno 2011, 20:40
a to mám připojit nějakej ten multimet na kabel od svíčky a tam musí být 12 v nebo jak teda
26 úno 2011, 20:52
Clovece to se mi nejak nezda. Elektronicke zapalovani neznam, ale myslim, ze princip je porad stejny. Vyboj na zapalovaci svicce zajistuje civka a napeti se transformuje pri zmene smeru proudu na primarni vinuti civky. Tzn. ze pro stejnosmerny proud je civka nevodiva a tudiz na fajfce nic nenameris. 12V bys mel namerit na primarnim vinuti.
Co mas vlastne za scoota? Google jiste nejake schema najde.
26 úno 2011, 20:56
ale já to stejně zkusim všude naměřit kde to bude jen možné a když nic nenáměřím tak pak co odešla ta cdi řídící jednotka nebo co??
26 úno 2011, 21:11
Nez zacnes, bylo by dobre vedet kde a co bys mel namerit. Ja to bohuzel nevim. Zkus neco vygooglit nebo v pondeli zavolej Pavlovi do AB. Tady je nejake kratke povidani na jejich strankach
http://www.adventure-biker.cz/princip-zapalovani-c-d-i.html
26 úno 2011, 22:23
Na vysokonapäťový kábel od indukčky s merákom radšej nekafrať pokiaľ máš rád svoje zdravie
, zmeraj si napätie na prístupe k indukčnej cievke od cdi ak Ti ukazuje tak máš vadnú inukčnú cievku,prípadne komponenty za ňou(čo je však málo pravdepodobné),ak ti neukazuje tak je vadné CDi prípadne treba ešte zmerať stator
27 úno 2011, 00:42
Presne tak...
27 úno 2011, 01:19
Pokud se nevyznas v elektrice, tak se v tom radeji nehrab a sver to nekomu kdo tomu rozumi. To ze nenameris 12V na civce jeste neznamena, ze je vadna jednotka CDI. Chce to proste cele promerit a klidne to muze byt i spatny spoj v el. rozvodu a nebo Ti neco muze blokovat privod do civky. Vinuti civky primar/sekundar se take da promerit ohmetrem a priblizne hodnoty mas na prilozenem obrazku. Pokud by byla civka vadna, tak bude mit prerusene vinuti a tak tam odpor nenameris zadny.
28 úno 2011, 00:41
tak jsem vše poměřil naměřil a to cdi mi nic neukazuje a cívka je v pohodě jinak kdekoli jinde je napětí normálně 12 v tak ted teda nevim je vadný to cdi mám koupit nový
28 úno 2011, 00:54
mno, já taky nevim......
.. a proto bych dal na radu Radyho a šel bych pěkně k odborníkovi
nechci někomu dávat rozumy,ale někdy je to fakt o dost lepší varianta.
Já třeba do čeho nevidim, tak se nehrabu,a nic nezk****m