longers píše:co jsem se dival na princip : v karbecu jsou 2 dirky je tam elektromagnet ten taha za jehlu ktera ucpava dirku ktera je pod perkem takze elektromagnet vyplej = ucpana dirka zaplej otevrena dirka. tzn pos...... magnet = zacpana dirka. ale : ucpava dirku s benzinem a tim kdyz je otevreno pousti vic benzinu a obohacuje smes ? nebo ucpava dirku se vzduchem a tim kdyz je otevreno ochuzuje smes? . protoze pokud by to bylo to ze ucpava dirku se vzduchem tak bys pokud by ten sytic byl pos........ jel porad ze syticem.
Čauky, s tom sytiči není elektromagnet. je tam taková hmota, která se teplem rozpíná. Když je motor studenej, hmota je smrsknutá, jehla zasunutá a sytič zapnutý. Když to nakopneš, začne do sytiče procházet proud, je tam jenom topná spirálka, která ohřeje hmotu, ta se teplem rozpíná, tlačí na jehlu až nakonec po pár minutách zatlačí jehlu úplně a tím sytič vypne.
Ovládá to benzín, pod jehlou je kanálek do plovákové komory.