Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Kentoya Zoom - zadřený motor

28 srp 2007, 21:47

Zdravím všechny a mám zásední problém.Zadřel jsem svého větnamce Kentoyu zoom Motor má najeto 18000km.Mám nabídku bouraného,ale nevím jak ten motor z něho legalizovat.Byl jsem se ptát na registru a říkali,že na tom bouraném musí být odhlášen a já musím donést papír o ekologické likvidaci a pak mi motor přihlásí.Jenže na vrakovišti mi bouranou motorku sice vemou,napíšou papír ,ale už mi ji nedají zpět.... :( Dokážete mi někdo poradit díky

28 srp 2007, 21:54

18000 km? to už má vše za sebou. Dáš tam motor z bouračky a co chvíli ti odejde něco jiného. Zavez to raději na vrakáč, poděkuj mu za dobré služby a kup si třeba ojeté piaggio nebo něco takového za pár šupů co ti bude další tři roky jezdit. Asi sem ti moc neporadil, ale nic lepšího mě nenapadá...

28 srp 2007, 22:13

WeCo má pravdu ;)

29 srp 2007, 13:40

na to jsem se ale neptal jestli vás nešálí zrak.....

29 srp 2007, 14:45

Jo tak to je jedno prostě to neber

29 srp 2007, 15:32

já to nějak neřešil, prostě jsem koupil jinýho scoota, přehodil se motor v servisu a jezdim spokojeně dál :D

29 srp 2007, 21:05

Čau! Ja mam doma 2 roky starou kentoyu zom 2 takt najeto 4800km. je přihlašena, takže kdybys měl zajem tak ti ji střelym a mužeš vyměnit motor. jak řikam 4800km!!! Motor je ale taky zadřeny!!! jinak ok! Motor s 18000km se ti už neoplati spravovat zvlašt u keentoy. 721874951 udělam ti hodně slušnou cenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

29 srp 2007, 23:38

a ty máš v techničáku číslo motoru? motor se totiž bere už jen jako náhradní díl.takže pokud sedí typ motoru tak to můžeš přehodit a dál nic neřešit.
Naposledy upravil sneegg dne 29 srp 2007, 23:39, celkově upraveno 1

30 srp 2007, 06:12

já si myslím to samé,

motor už je jen náhradní díl

na STK koukají jen na VIN číslo a to je na rámu

přesto se tu shoduji s Mariosem a vyměnil bych scoota

30 srp 2007, 13:20

asi je těžké pochopit,že někdo měnit skútr prostě nechce!!!!

30 srp 2007, 14:06

[quote=roman.mara]já si myslím to samé,

motor už je jen náhradní díl

na STK koukají jen na VIN číslo a to je na rámu

přesto se tu shoduji s Mariosem a vyměnil bych scoota[/quote]


Souhlas. Navíc to co ti nabízí - neni4, je taky zadřený jak píše, takže nevím v čem by ti to mohlo pomoct. :rolleyes:

30 srp 2007, 15:36

Ahoj Lisaku: -jen shrnu
1.Investujes tak cca.10 000 Kc do GO motoru s tim, ze najedes dalsich 18.000 km.
2.Sezenes motor - 5.000 Kc? asi? - o cislo motoru by se na TK nemeli starat - jde o VINko a to je cislo ramu...kdyz tak to zahraj, ze nevis, kde je.ale vem na vedomi, ze ti muze take brzo padnout! To co ti rekli, je evidentni blbost/neznalost. Vem motor, prehod ho, zajdi na dopravku a pozadej o zmenu ve velkem TP. Stary vem ssebou. Tak jsem kdysi menil motor ve Favoritu.
3.Povylet vyse a podivej se se na to s nadhledem - ma to cenu? A chces si ho nechat? Co treba vyssi kubatura? Rodinne vylety??

Cest Skopi
Naposledy upravil skopi dne 30 srp 2007, 15:41, celkově upraveno 1

31 srp 2007, 12:35

Jasně píšeš to docela jasně koupím bouračku pojezdím 3 roky a snad ušetřím na jiného přemýšlím o aprílii sr 50 Ale momentálně potřebuju jezdit ....

31 srp 2007, 15:13

plně se skopim souhlasím

věř mi, že ti tady chtějí poradit

teda až na někoho, kdo si tu léčí komplex

31 srp 2007, 20:33

taky se přikláním k něčemu pořádnýmu, doporučuju hlavně japonce :D ty něco vydržej.
Odeslat odpověď