Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
25 črc 2014, 20:23
Cau vsem potrebuju poradit PROSIM
mám problém, po zimě začali na skútru Kentoya City One 50 ccm 4 T (cinsky) praskat všechny žárovky. Po přeměření bylo napětí na výstupu u žárovky od cca 12 V do 35 V ( podle otáček ). Co jsem se dočetl, tak se jedná asi o vydný regulátor napětí ale ten jsem vymenil a porad to dela.
:?:
Poradíte mi prosím. Děkuji za návrhy a rady.
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
27 črc 2014, 10:31
Nemáš nějaký zkraty v magnetu (alternátoru?) Proměřil bych ohmicky cívky. Je pravda že nevím kolik má mít zdravá cívka ohmů ale může mít mezizávitový zkraty (poškozený lák drátu a potom se zkratují vinutí na sebe a stoupá vyráběné napetí). To by taky znamenalo že ti to zničilo i ten druhej regulátor. Zkrátka v první řadě bych se zaměřil na alternátor.
27 črc 2014, 10:47
Keby boli medzizavitove skraty tak mam mensie napatie, skor by som preveril kable ci sa kostra neprerusila, 3 f altik sa mera lachsie.
Nemas schemu, lebo neviem ci tento typ ma cievky oddelene od kostry....
27 črc 2014, 21:56
Diky za radu uz mi to psal jeden skutrysta.ze se mam zamerit na uzemneni.Alternator ma barvy kabelu:zluty,bily,zeleni jsou v kostce pak jeste jsou dva a myslim ze ma barvy cervenocernej a modrocernej.kdyz jeden z tech dvou vypojim ted nevim jaky tak nejde nastartovat eletrickym starterem.Je mozne kdyz neni zapojenej zelenej drat z alternatoru ze je mozne ze je to tim.jinak pomalu mam vse natahany na ukostreni.Hele musi byt vsechny zarovky zapojene nebo ne:?::idea::oops::???:??? Ja fak nevim
!! Jel jsem s tim dnes domu a je to cca 15km a v pulce mi to jeste svitilo ale pred barakem uz ne
:roll::roll::shock::shock::shock: !!!Byla tam jen ta zarovka s tou patici T10 myslim ze ma 5W .MUSI BYT OSAZENY VSECHNY ZAROVKY?DIKY ZA ZADU;):cool:
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
27 črc 2014, 21:56
Diky za radu uz mi to psal jeden skutrysta.ze se mam zamerit na uzemneni.Alternator ma barvy kabelu:zluty,bily,zeleni jsou v kostce pak jeste jsou dva a myslim ze ma barvy cervenocernej a modrocernej.kdyz jeden z tech dvou vypojim ted nevim jaky tak nejde nastartovat eletrickym starterem.Je mozne kdyz neni zapojenej zelenej drat z alternatoru ze je mozne ze je to tim.jinak pomalu mam vse natahany na ukostreni.Hele musi byt vsechny zarovky zapojene nebo ne:?::idea::oops::???:??? Ja fak nevim
!! Jel jsem s tim dnes domu a je to cca 15km a v pulce mi to jeste svitilo ale pred barakem uz ne
:roll::roll::shock::shock::shock: !!!Byla tam jen ta zarovka s tou patici T10 myslim ze ma 5W .MUSI BYT OSAZENY VSECHNY ZAROVKY?DIKY ZA ZADU;):cool:
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
27 črc 2014, 23:32
Regulator reguluje len napetie pre baterku, ziarovky su tusim napajane z zvastneho vinutia, a musia byt osadene vsetky ziarovky a hlavne MUSIA mat VYKON taky ako je uvedeny v navode nie mensi !!!!
27 črc 2014, 23:43
Tak myslis ze kdyz osadim vsechny tak to bude uz v poho?zitra je skusim nekde koupim.diky za radu
:)
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
28 črc 2014, 00:32
Svietia ti ziarovky len pri nastartovanom skutri alebo len pri zapnutom kluci ?
28 črc 2014, 12:15
Jen pri nastartovani.
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
28 črc 2014, 12:16
Proc se ptas?
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
28 črc 2014, 15:43
Lebo ked pri nastartovanom skutri, potom su napajane z samostatneho vinutia a regler stym nema nic spolocne , a plati co som napisal, musia tam byt vsetky ziarovky s predpisanym vykonom, potom mozes merat napetie na ziarovke max 14,8V
28 črc 2014, 16:06
Světla jsou napojena přes regler.
Z vlastní zkušenosti. Umřel regler, nesvítilo, nenabíjelo.
28 črc 2014, 16:17
Jj dekuji za radu.mas nejakou zkusenost s cinskejma skutrama 50 ccm 4T??Co mas za sketra?;)
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
28 črc 2014, 19:20
To uz je jiny povezenicko;)
Mas podobnou nebo stejnou zkusenost s eletrikou?
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
28 črc 2014, 19:38
Ani ne. Na 50ccm najeto 6000, závada jen ten vedný regler.
Na 125 ( byl u mne rok ) 2200, nakřivo řídítka, opraveno v záruce, jinak bez závad.
Aprilku nemám ani rok, 5300, upadl šroub krytu výfuku, jinak bez závad.
Jako elektrikář si s takovými ptákovinami těžkosti nedělám, opravím si sám.