alesisko píše:Co přesně mám zkontrolovat?
Pokud jde motor lehce nastartovat a jde do otáček, nebudou to, s velkou pravděpodobností, ventily ani karburátor.
Osobně se domnívám, že chyba bude v "převodech". Variátor - řemen - spojka. Počínaje hodně ojetými válečky, nadrbaný řemen, spojkové pružinky a samozřejmě kontrastní pružina.
Otevři víko variátoru - je to pár šroubů - a nastartuj.
Lehce přidej plyn, ale opravdu lehce, žádné vytočení na maximum! A uvidíš co se se soustavou převodů děje.
Ale opatrně, nelez k tomu moc blízko a nestrkej tam prstíky!
Pokud se variátor začne svírat a přenášet otáčky přes řemen na spojku a přesto se zadní kolo neroztočí, bude to pravděpodobně spojka.
Řemen by měl být i v klidu svírán dostatečnou silou, aby neprokluzoval. Pokud prokluzuje tak je pravděpodobně vadná kontrastní pružina. A vše by mělo být samozřejmě suché, čisté, nemastné.
Nikde nepíšeš kolik to má najeto, kdy byla nějaká kontrola variátoru/řemenu/spojky.