Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
12 bře 2010, 21:28
Pls lidi nevite kde sehnat ventil.. do skutra.... a nebo aspon priblizne kolik stoji... diki moc za vase komentare
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 kvě 2013, 00:18, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
12 bře 2010, 21:33
skuz matys ten ti ho sezene
12 bře 2010, 23:35
hej jo dik a pls mam problem ze skutrem nechce jet... kdyz dam plyn tak se to rozjede na 20km/h a vic ani tuk otacky to ma ale jinak nic vic..... a kontroloval sem valecky a vypadaji ze jsou vcelku v pohode.... vypadaji jako valecky...
tak lidi prosim poradte co by to mohlo bejt..
13 bře 2010, 11:38
Trošku málo informací na diagnostiku na dálku. Kolik to má nalítáno, jak je to staré. Jestli to nastalo postupně nebo najednou, nebo jsi to v tomto stavu už koupil ojeté atd. Pokud motor točí jak má a má i sílu (vyzkoušet třeba jízdou do kopce), pak je jasné, že je zrada ve variátoru.
13 bře 2010, 11:49
cus lidicky mno tak je to rok vyroby 2003 nalita ne ma 3100km nastavalo to postupne........ jak jsem jel k babine to je cca 3km a k ni sem je 40km vic to nechtelo jet... a naspatek mi to jelo 30... a jak nastal kopec tak us zpomaloval jak svine tak sem to otocil a jel sem naspatek a to mi jel uz jenom 20km/h....
13 bře 2010, 12:22
A motor pořád točí stejně, nebo se do toho kopce dusí? Kontroloval jsi během těch 3000km někdy ventilovou vůli?
13 bře 2010, 16:08
no tak motor se nedusi proste silu ma do toho kopce ale proste uz to nechce zrychlit a spomaluje to docela jako ze rychle....
13 bře 2010, 16:14
Tak potom to musí být něco v převodu. Pokud jsi kontroloval válečky, měl jsi nejspíš rozdělaný variátor. Jak vypadá řemen? Může být už trochu sjetý a zároveň už unavená kontrastní pružina a pak může řemen prokluzovat. Jak vypadají boky řemenu, nejsou trochu spálené? Taky by to mělo jít vidět na povrchu řemenic. Já bych to viděl na tu kontrastku, ta originální čínská bývá tím nejslabším místem u čínských variátorů. Výměnou kontrastní pružiny určitě nic nezkazíš, pokud máš motor QMB, mrkni se na doporučené náhrady do vlákna Jmstar Eagle, tam taky najdeš číslo variátoru Malossi Multivar, 3100 km je podle vyjádření servisáků na originální čínský variátor až dost, takže taky zkontrolovat, jestli se neviklá na čepu a jestli nemá vyjeté drážky. Pak se taky podívej na řemen, dokud ho máš celý, je na něm napsané číslo a podle toho zjistíš správné rozměry nového řemenu. Tak zjistíš, jak moc je sjetý, ale asi už taky bude na výměnu.
13 bře 2010, 18:48
remen vypada ze je vklidku jenom skontroluju ty boky jestli to neprokluzuje ale jinak to neni original ten prvni mi rupl neco po 1500km..... a od te doby mam remen.... a menili ho v servise....
hej jo jeste bych se chtel zeptat jakej remen tam mam dat na skutra Kentoya zoom 4T verze ZS50QT-4 a jeste ten remen dival sem se na nej a po boku neni spalenej...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 05:13, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 bře 2010, 00:03
Tak jako tak bych začal kontrastkou, ty čínské fakt stojí za houby. Na řemenu to nemusí být úplně patrné, víc by ti asi řeklo přeměření. Velikost je napsaná přímo na řemenu, ale pokud máš skútra s 10´koly, pak by měl být rozměr 669 x 17,8 x 30.
14 bře 2010, 12:44
jo a jeste ohledne toho remenu ma byt trochu volnejsi ne bo ma bejt naply....??? ja ho mam jako ze naplej a zdasi mi to moc... vubec netusim
14 bře 2010, 12:46
To je v pořádku, to napnutí stejně neovlivníš. Když ho namontuješ je volný a jakmile se skútr rozjede, řemen se napne a pak už je pořád napnutý.
15 bře 2010, 21:18
cus prosimte kde sezenu cislo nebo email nebo nakej kontakt na matyse.... kvuli tomu ventilu nemuzu nikde najit na kentoyu....
(((
16 bře 2010, 02:59
A který ventil máš vadný, sací, výfukový nebo podtlakový (na benzín)? A jak jsi na to přišel, že je vadný zrovna ventil?
Dále jsi psal, že jsi byl kdysi v servisu, kvůli tomu řemenu. Proč se nezeptáš tam?
Pokud to chceš opravovat sám, pak je skoro zbytečné shánět díl přímo na Kentoyu. Nejspíš tam máš motor 139 QMB jako většina lidí s čínou tady a ty díly bývají unifikované mezi výrobci.