od Karel23 » 13 bře 2010, 16:14
Tak potom to musí být něco v převodu. Pokud jsi kontroloval válečky, měl jsi nejspíš rozdělaný variátor. Jak vypadá řemen? Může být už trochu sjetý a zároveň už unavená kontrastní pružina a pak může řemen prokluzovat. Jak vypadají boky řemenu, nejsou trochu spálené? Taky by to mělo jít vidět na povrchu řemenic. Já bych to viděl na tu kontrastku, ta originální čínská bývá tím nejslabším místem u čínských variátorů. Výměnou kontrastní pružiny určitě nic nezkazíš, pokud máš motor QMB, mrkni se na doporučené náhrady do vlákna Jmstar Eagle, tam taky najdeš číslo variátoru Malossi Multivar, 3100 km je podle vyjádření servisáků na originální čínský variátor až dost, takže taky zkontrolovat, jestli se neviklá na čepu a jestli nemá vyjeté drážky. Pak se taky podívej na řemen, dokud ho máš celý, je na něm napsané číslo a podle toho zjistíš správné rozměry nového řemenu. Tak zjistíš, jak moc je sjetý, ale asi už taky bude na výměnu.