Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

16 bře 2010, 17:30

tak mam zlomeny ventil vyfukovy a vim to bo mam rozdelanou hlavu motoru... a kamos automechanik mi rekl ze to je vyfukovy....

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

16 bře 2010, 19:19

Pokud na to spěcháš, tak bych na tvém místě ten ventil vzal a zajel do Olomouce:
http://www.baotianmotors.cz/328-ventil-vyfuku.html
Jak jsem psal, tyhle díly jsou převážně shodné u všech čínských čtyřtaktů. Díly mají skutečně skladem a navíc ti k dílu přidají i dobrou radu, protože čínám rozumí a neomezují se jen na jeden typ. Taky se podívej, jestli ti při rozdělávání neodešlo těsnění pod hlavou.

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

28 bře 2010, 19:57

cus tak uz mam ten ventil ve skutru ale chcu se zeptat jak sem to skladal tak nevim jak ma byt presne vacka jestli nevite jak +navod na serizeni vacky¨¨
Dik moc za všechny rady....

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

28 bře 2010, 22:49

Vačka se neseřizuje, musíš ji jen správně nasadit, taky vahadla ventilů. Seřizuje se nakonec jen ventilová vůle, víc na tohle téma najdeš ve vláknu Jmstar Eagle.
Ohledně skládání té hlavy ti možná pomůže tohle: http://www.capirelli.cz/dokumenty/008/manual_kit_80.pdf

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

29 bře 2010, 16:46

dik moc... no lidi mam jeste jeden dotaz vim ze to nema co z ventilem delat... ale chcu se zeptat jestli kohout na benzin jestli musi byt original na kentoyu a nebo to muze byt aji jiny...? prosim poradte :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 05:15, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

29 bře 2010, 21:36

To vš, že na tom nezáleží. Skútr mi špatně startoval a zkoumáním jsem dospěl k závěru, že je špatný starter. Servisák byl neochotný ohledně záruky, tak jsem mu řekl, že když je takový podvodník, platit mu za to nebudu, že si ho radši objednám jinde. Prostě jsem zajel za Tomíkem do Olomouce a mám startér z Kingwaye. Když je položím vedle sebe, tak prostě nenajdu rozdíl, teda kromě toho, že ten nový startuje jak lusk. Když jsem je zkoušel na nabíječce, tak na 10A ampérmetru šla ručka za roh, ale pak proud spadnul a ustálil se na 5A. U toho dobrého je ručka za roh pořád. Prostě ten starý je slabý.
Jak jsem psal výše, číňani to kopírujou jedni od druhých, pokud v některých případech nemají rovnou stejného dodavatele komponent. Takže pokud součástka vypadá stejně, tak na 99% stejná je. Proto se směju, když někdo tvrdí, že na čínu se špatně shánějí součástky.

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

03 dub 2010, 10:57

a myslis ze tam pujde dat uplne jinej kohout...? treba nevim z uplne jine motorky nez ze skutra ketry bude vypadat jinak..??

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

03 dub 2010, 11:24

Pokud ta součástka vypadá stejně, má stejné nátrubky na hadičky a podobně, pak by to pasovat mělo, ale moc nechápu, proč se tak ptáš. Pokud si nejsi jistý, určitě ten vadný díl vymontuj a ten kupovaný s ním porovnej. To co hledáš najdeš třeba tady: http://www.baotianmotors.cz/159-ventil- ... adrze.html

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

28 dub 2010, 20:05

cus lidi tak teda uz mam ten ventil danej tam.. motor slape jako hodinky ale mam problemy z variatorem... vymenil sem kontrastni pruzinu aji valecky a nedosahnu vyssi rychlosti 30km/h leda z kopce a to jedu okolo 45km/h a kdysi sem jel bez problemu 50 a maximalne sem vytahl 70km/h nevite cim by to mohlo byt ze uz mi to nechce tolik jet...??diky za odpovedi

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

29 dub 2010, 15:21

Takže jsi použil černou pružinu Hebo? A jak těžké jsi dal válečky? Jde skútr lehce do otáček?

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

29 dub 2010, 20:50

otacky bych typl ze ma valecky mam 6,2 a pruzina hebo +50% ale nechce to jet vice nez 25-30 na rovince...... vic ani tuk..... a remen nemam uplne naply... nastartuju ale remen proste nechce jit uplne nahorua nechapu proc kdyz jsem tam dal tu originalni pruzinu tak je to to same....

Re: Kentoya Zoom 50 4T - ventil

30 dub 2010, 14:47

Tak musím říct, že mě nic moc nenapadá. Řemen by měl být napnutý každopádně. Válečky jsou docela těžké, ale jak jsem už psal, pokud není tunning, je tvrdší pružina zbytečná. Taky je otázka, v jakém stavu ten variátor je celkově, když už má něco najeto, ale nechci střílet od boku.
Odeslat odpověď