Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
29 led 2015, 19:16
Zdravím,
jelikož je venku hnusně a nemam co dělat tak jsem si předělával přípojku na CDI...a skůtr mi teď nehází jiskru...takže tedy originálně tam byla 4pinová ale ta prdla a i jednotka byla nějaká jetá. Zakoupil jsem novou jednotku od Naraku 6pin. Hlavní svazek sem rozdělal a předělal na 6pin..zapojení jsem udělal následovně (písmenko označuje barvu ve starém zapojení) 1-snímač polohy [BL/Y], 2-indučka [Y/B], 3-bud nic nebo tam může být kostra [G], 4-kostra [G], 5-chcípák od klíčku [BL/z], 6-12V od klíčku [B]..kabel od snímače jsem zapojil samostatně a na 3ce jsem kostru měl i neměl, stejný. Baterie je nová.
Za případný nápady děkuji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 čer 2015, 14:43, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
29 led 2015, 20:06
Zapalovanie mas na baterku alebo AC z rotora ? Lebo na ten tvoj skuter potrebujes zapovaciu jednotku ktora je napajana z baterky.
29 led 2015, 21:19
Napájení mam z baterky
29 led 2015, 23:58
Ja si mislim ze to co si kupil ma byt napajane z altika z cievky na to urcenej,pisali pri tom ze to je na bateriu? Ten naraku?
31 led 2015, 19:17
Výrobce uvádí že jde o AC CDI, tudíž napájená z altíku, po přepojení na altík jiskra stále nikde
proměřil sem tedy danej výstup z altíku a mam na něm 40V..neni to málo ?
31 led 2015, 22:39
40 VAC z altíku je opravdu málo.Musíš dostat z něj 50-100 VAC,které jde do CDI jinak nedocílíš jiskru.Ale pozor,může být jak vadné vinutí v altíku také již vadné CDI,které mohlo mit za následek spálení vinutí.
01 úno 2015, 07:22
Tak ze je to jasne mas blbe CDI musis kupit take ktore je na baterku nie altik, proste toto cdi nieje urcene na tvoj stroj
01 úno 2015, 10:35
Nápiš kolik vodiču jde z altíku a jejich barvy.
01 úno 2015, 11:14
Vodiče z altíku vedou 4, žlutý (regulátor), bílý (regulátor), červenočerný (doposud sem ho nevyužíval) a modro žlutý (snímač)...za předchozího majitele byl již problém s altíkem (popraskal mu izolace na kablíkách v ohybu a opíralo se to o motor), tudíž bych se nedivil kdyby to bylo prošlehlý už dávno
01 úno 2015, 12:02
Tak si to tak čtu...
Proč tam dáváš CDI Naraku s jiným konektorem?
Tohle je stroj na ježdění do práce, na tuning je něco jiného.
01 úno 2015, 12:57
Original CDI 4pin byla nějak už jetá, občas mě nechávala stát a konektor k ní byl celej rozlámanej..a při koupi sem narazil většinou na 6pin CDI tak sem se to rozhodl předělat
01 úno 2015, 13:17
Dědek64 píše:Nápiš kolik vodiču jde z altíku a jejich barvy.
To je aabsolutne jedno na ten altik co tam je to AC zapalovanie nepojde,konec diskusie
01 úno 2015, 14:32
dobis píše:Original CDI 4pin byla nějak už jetá, občas mě nechávala stát a konektor k ní byl celej rozlámanej..a při koupi sem narazil většinou na 6pin CDI tak sem se to rozhodl předělat
Tak to jo, ale 4 pin se dá běžně sehnat, není to takový problém.
Vždycky, když se něco takovýho bastlí, tak se to někde vys....
Tomu se snažím vyhnout, nebo sháním info předem.
01 úno 2015, 16:44
Tak jak jsi to popsal vodiče i barevně,tak ten červený jde z altíku do CDi na č.6 na č.5.vypinač,snímač modrý jde na č.1, z č.3 jde na indučku,č.2+4 je ukostření.Tobě jen chybí kostra od altíku (zelená).Taky červený jsi neměl napojen na CDI.Když to znovu napojiš musí to šlapat.
01 úno 2015, 17:58
Opravdu 3.pin na indučku ?
zatim všude co sem koukal byla indučka na 2.pinu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
dobis dne 01 úno 2015, 19:31, celkově upraveno 3