od Mr.Voza » 07 bře 2014, 10:21
Pamatuju se správně, že jsme nedávno řešili u Tvýho skůtru, že to po výměně variátoru nejelo jak mělo, že jsi ladil gramáž válečků a pak jsi do "nějak" doladil šroubem bohatosti směsy, aby to aspoň nějak jelo? Píšeš, že máš jinej variátor a originální gramáž válečků - to taky nemusí bejt ideální. Já třeba u motoru Minarelli jsem měl v sériovým variátoru ideální 5,5g, když jsem dal Multivar, tak to chtělo se zachováním zbytku motoru 6,5g a varec Hebo NextGen chtěl 5g a míň. Každej variátor je trochu jinej a chce při stejným setupu jinou gramáž válečků. Když pak k tomu ne uplně ideálně naladěnýmu variátoru přičtu ten jakš takš naladěnej karbec stylem "aby to aspoň jelo", tak právě tyhle dvě věcy můžou bejt příčinou tý vysoký spotřeby. Mimochodem kolik Ti to žralo před výměnou variátoru?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP