Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
28 bře 2011, 17:16
občas se mi stane,že když jedu delší dobu na plný plyn a pak to naráz zavřu např.před zatáčkou,ozve se ustřelení do výfuku,někdy i víckrát za sebou.Není to žádná velká rána,spíš to jakoby zasykne.Je to Kentoya Zoom,dělá při delší cestě,když je motor i výfuk zahřátý.Zjistil jsem,že když uberu postupně,tak to neudělá.Ted mám novýho Matrixe a už mi to udělal taky,i když ne tolik.Opět jen po delší jízdě,když je to zahřátý.Máte někdo podobnou zkušenost?Jinak to chytá hned,motor jde dobře za plynem,v celém rozsahu otáček,nic,co by nasvědčovalo bohaté směsi.U Kentoy mi na první garanci při 1000 km řekli,že by to mohla být ta čínská svíčka,tak tam dali novou NGK,ale dělá to pořád.S Matrixem jsem ještě nikde nebyl,mám tam teprve 160 km.Muže někdo poradit typ,co by to pomohlo odstranit?Tatík
28 bře 2011, 17:25
No keď máš matrixa v zábehu tak s jazdou na plný knedlík by som bol veľmi opatrný, treba to zabehnúť tak ako píšu v manuále, i keď je to niekedy veľmi ťažké
,veľa chýb na skotoch spôsobuje nesprávny zábeh, počas zábehu by sa súčiastky mali v surovom stroji utriasť a až potom by som špekuloval ...
28 bře 2011, 17:26
no asi nic to ti udělá asi vždycky mě to dělá taky to je tim rychlym ubránim plynu.
28 bře 2011, 18:58
já si myslím taky,že je to zbytek nespálenýho benzínu do horkýho výfuku,když to tam vletí naráz.Co se záběhu týká,on je to u padesátky v kombinaci s variátorem trochu problém,zvlášt když mám přes 100 kg,ten motorek se prostě točí,at chci nebo nechci,při rozjezdu a do kopce ten plyn přidat musím.Pro jistotu jsem ihned vypustil olej,píšou tam sice,že je v tom Shell,ale koupil jsem mu Castrol,ted nevím z hlavy jak se to jmenovalo,mám to v garáži a měl by to být kvalitní olej pro čtyřtakt.Budu se to snažit zajet do tý první 500 km co nejdřív,dokud není takový teplo a pak ho radši zase vyměním.Jinak Kentoyu jsem taky nijak zvlášt netrápil,ale ani jsem se moc neloudal.Tam byla první výměna po 2000 km,nevím co tam bylo z výroby,ale ted jsem ji dal taky ten Castrol,ve 2500 km.
28 bře 2011, 19:02
Přesně jak píše tatík, je to nespálená směs která pak chytne najednou a ,,bouchne" možná menší trysku bych dal nebo vícve vzduchu malinko
28 bře 2011, 19:38
I když je to tak z výroby?Já s tím zatím nic nedělal,jo vlastně u Kentoy jsem trochu přidal volnoběh,když byla nová,tak studená občas chcípala,mělo to strašně malý otáčky.A Matrixovi jsem musel zase naopak trochu ubrat,ten zas běžel dost rychle.Pro mě je to strašně titěrný a bojím se do toho šáhnout,to víte,já mám v práci jinačí motor,460 koníku,16 kvaltu a 4O tun,když pak přesednu na puldecku,připadá mi ten cvrček nějak křehkej.Ale baví mě to,už se těším,zejtra pojedu ke kamarádovi,tak už bych mohl mít na tachometru 200 km.
28 bře 2011, 21:46
Jíra má pravdu. Je moc bohatá směs, která pak shoří ve výfuku. Nemusíš měnit trysku ale povolit šroubek bohatosti směsi na karburátoru. Max o 1/4 otáčky.
To se určitě zlepší ale na 100% to u čínské moto nebude. Je to daný přesností výroby karbce a v těchto přechodový režimech to neřeší ani lepší výrobci. Dělá mi to i u stříkačky BMW. Zkus to ochudit a moc si s tím nelámej hlavu.
28 bře 2011, 22:40
Mám stříkačku, tam je dávkování paliva přesné a bafá mi to taky- víc když je motor studený. Prý je to normální, neřešil bych to.
28 bře 2011, 22:49
Tak to prostě je ani bych se v tom karburatoru moc nevrtal nechal bych to do garančky a jenombych jim to oznámil a jestli s tim něco udělaji tak uělaji a když ne tak ne.
29 bře 2011, 05:09
tak jo,kluci díky za rady.Na garanče mu to řeknu,on bude vědět kam šáhnout.Pak se uvidí.Mám ted dokonce obavu,jestli jsem to trochu"nevylepšil" sám,když jsem šteloval volnoběh.U Kentoy je dorazovej šroubek ze shora,musí se otevřít sedlo a rozdělat takovej malej deklík.Do Matrixe jsem hned vletěl se šroubovákem na cestě,a stáhnul jsem to prvním šroubkem z boku karburátoru na kterej jsem dostal,nejsem si jistej,že to byl ten správnej.Ale jinak to jede dobře,tak snad jo.Dneska se do toho zanořím,chystám se na vyjíždku,tak pak dám info.