Mám podobnou zkušenost. Mám o něco víc kg jak ty. Koupil jsem ZOOMa 4T s najetím 6300 km a po cca 100 km z kopce kde jsem měl 60ku mi to za zatáčkou (tam jsem jel už jen 30) prdlo. Odtlačil jsem to do scoot-landu, výměna řemene cca 700,- a zatim jezdí (řemen samostatnej za 400,-). Ten původní jsem vyndal a byl úplně na hadry. Měnil jsem i placaté válečky na variátoru (což byl asi důvod). Stejně mám divnej pocit i po výměně. Už jsem to 2x rozebral (najel jsem asi 400 po Praze), ale nic jsem nenašel. Jen při jízdě to tak divně drnčí. Těď chci koupit novej variator a kontrastku a uvidíme.
Jinak problém se startováním mám podobnej. Řešil jsem to šroubkem na boku karbecu. Povolil jsem ho asi o 2 otočky u teplého motoru a je to lepší. Ale stejně se to chová divně. Při startování je to lepší a občas to potřebuje protočit plyn. Pak to má tendenci chvilku jet na volnoběh OK a za cca 20-30 sec to začne klesat na otáčkách a pak to tak nějak střídavě brblá ...
Při rozjezdu to má trochu díru ... Až bude čas, a mince, půjde do servisu ...
To klif: Spojku jsem měl čistou. Asi bych to typoval na válečky, nebo měkkou kontrastku, která prokluzuje a pak se to třeba přehřeje a trhne ... Asi pokud by měl 60 kg, tak to netrhne ... Ta váha bude dělat dost. Cejtim to při jízdě z kopce, když uberu ...
Honda Forza 125 2020.