najeto to má 900km, známá mi to dala že ji skutřik zlobí, hlavně startování z studena. Jel jsem na něm do práce a ráno chytil studenej na první šlápnutí (baterka je v háji) ale musel jsem ho nechat tak 30vteřin pobublat na volnoběh pak pelášil pěkně, když jsem vzal za plyn hned po našlápnutí tak zdochnul, ale to nevidím jako závadu, nekde jsem to i četl, že ten sytič po přidání plynu zavře a když je sání ještě suchý tak to zdechne. Zajímalo by mě spíš jak ten sytič funguje popř. jak se dá ověřit jeho funkce, když jsem dal kontakty na baterku tak to nic nedělalo?!?!?! Skůtr je ještě zavřenej, nejede víc než tachometrových 50, což mi pocitově přijde spíš jak 40km/h. Koukal jsem i na hlavní trysku a ta je opravdu malinká (oproti třeba simsonovi) někde jsem se dočetl, že na odškrcení aby motor jel jak má je třeba koupit jiné koleno, trysku a vyndat podložku z variátoru a ubrousit na něm takovej nálitek, o té restrykci na sání tam nic nebylo?!?!?! Ona určitě nepotřebuje lítat sedmdesát, ale aspoň do kopečka aby to trochu jelo. Takže kdyby mi někdo poradil jak toho docílit budu rád.
10.5. edit:opravdu tady není žádnej servisman kterej mi poradí jak odstranit základní blokování tohohle přibližovadla???? Ještě kde se dá stáhnout manuál??? Díky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 05:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou