Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
16 zář 2011, 15:14
Zdravím všechny. Koupil jsem si bazarovou XOR 50 s 70ccm Malossi sport 2T, racing výfuk, otevřený filtr, jiná spojka. Jede to sice pěkně cca 80km, ale problé je že spotřeba je okolo 5ti litrů. Volal jsem původnímu majiteli a ten mi řekl, že je to tím zvětšeným obsahem, větší tryskou a filtrem. Prý se to dá vrátit spátky ale pak to moc nepojede. Chci se zeptat na Vaše zkušenosti a zda Vám po úpravě skůtr taky tak baští.
Sám jezdím na velké motorce V-Stromu Dl650 a u něj mám spotřebu cca 5,5l Proto mi přijde 5l na takovýho prcka šíleně moc. 50tku jsem koupil do města manželce, která má bohuželidičák jen na auto. Díky předem
16 zář 2011, 15:28
U dvoutaktní tuněný padesátky celkem běžná praxe. Veškerej tuning stojí za h... Jednak výsledek nestojí za ty prachy vložený do tuningovejch dílů. Zadruhé se snižuje životnost některých motorových částí. Zatřetí neuměrně zvyšuje spotřebu...
Pokud bych chtěl padesátku na dojíždění do práce, rozhodně bych jí netunil. A do ojeté, již vytuněné bych taky nešel...
Eventuelně bych zkusil zkontrolovat, jestli to nežere víc kvůli bohaté směsy. Jestli to směsí nebude, tak jedině to dát do orig. stavu, protože s tím co na tom skútru je, to míň žrát nebude...
16 zář 2011, 15:36
nebo aspon zahodit ten open filtr, dat origo airbox, treba jen se sport vlozkou a k tomu odpovidajici trysku...ale podle me ta spotreba stejne nebude nejak vyrazne nizsi (tipl bych si max 0,5l)...ale skutr bude urcite tišší...mě na cpi (stejnej motor jak xor) ten otevrenej filtr prerval i racing lauf..
16 zář 2011, 15:38
jestli tam máš open filtr tak ho dej určitě dopryč, výkonu moc nepřidá, spíš té spotřeby. Nečekej že to bude žrát o tři litry méně, ale ten open to může zvyšovat tak o litr max.! Jinak můj jezdí za 6l
16 zář 2011, 16:07
Jo, to je Kentoya. Kdybys vzal něco z evropské provenience, co jezdí 80 bez tuningu po odstranění restrikcí, mohls jezdit za 3-3,5l.
17 zář 2011, 20:03
Jo me to taky jezdi za 5,5L ale vubec mi to nestve furt je to min nez moje auto a ta jizdy stoji za to
17 zář 2011, 20:21
To je síla
Scoot mi žere 4l/100km a to je o 450 ccm silnější. Felda mi papá 6l/100 km, takže jen o půl litru víc. No opravdu pořádná spotřeba no.
17 zář 2011, 22:56
to mě peugeot speedfight 2 se 70kou dr evo 17.5do oevřenym filtrem kitem sání od stag 6 a laufem stage 6 pro replica při opravdu svižný jízdě dokázal jet i za 3,5 na sto jinak na dálku rozumnym tempem jel i pod 3.
17 zář 2011, 22:57
Přesně jak píšou výš...u 2T tuning jak jsi vypsal ti to zvedne na 4-6 litrů NO Problemo...
Další věc ale co jsi mohl ovlivnit je koupit nějakýho Itala kterej ti pojede v základu (bez tuningu) po odškrcení 70-80 km/h se spotřebou 3L/100 km a ještě ti vydrží, protože by to byla série, tady budeš muset často měnit komponenty ve variátoru atd atd, hlavně často k pumpě. Navíc je to Kentoya, zkus se podívat tady :
http://www.scootland.cz/skutry/jak-dobre-koupit-skutr/Tu značku hledej až úplně dole...
Když to dáš do základu, myslím si že to bude zase moc smrtka, předchozí majitel to asi netunil jen tak a potom to proto skončilo v bazaru...být tebou ohradím se dvojnásobnou spotřebou oproti techničáku a hodím mu to zpátky.
18 zář 2011, 18:27
No jo no. Popravdě jsem vybíral hlavně podle vzhledu. Myslel jsem si, že Kentoya je trochu značka, no a asi není. Měl jsem si něco napřed přečíst. Když už nic jiného, alespoň tento skútr uvedl konečně mojí manželku do světa motorek a zdá se, že jí to chytlo. Už jsme se dohodli, že příští rok si začne dělat řidičák na neomezenou a jakmile jej bude mít tak bych chtěl koupit něco silnějšího a zároveň malinkého (moje Janička je opravdu drobek).