Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

10 kvě 2014, 21:54

Mam kentoya shutter 50 4T,potřeboval bych seřídit plovák,ale potřebuji poradit jak nato.Díky.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

10 kvě 2014, 22:15

Hele na tom karburátoru, co je pro QMB139 to nejde moc seřídit, výšku jehly tam nastavit nejde, dá se tam lehce pohnout plíškem, ale nedělal bych to, protože na to to není dělané a karburátor by měl být nastaven akorát. Ještě by sis to rozladil.
Nicméně pokud máš zájem tak:
IMG_4239.jpg

Čím víc to budeš ohýbat nahoru (v pozici karburátoru, jako je na obrázku), tak hladinu zvětšíš.
Čím více ho budeš přitahovat k ventilu, tak bude hladina nižší.

(Odmontuj zespodu karburátoru víko plovákové komory, pozor předtím karburátor odplav, jinak to bude plný benzinu!)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

11 kvě 2014, 20:46

dík za radu,skusím to trochu přihnout nahoru.jehlu mam na prostřední drážce z 5ti :roll: .jede to vcelku dobře,ale když přidám naplno začne se to dusit po chvilce se chytne a jede normálně.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

11 kvě 2014, 20:51

Máš origo 50 ccm válec? Pokud jsi zvětšoval obsah, tak je třeba dát větší trysku.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

11 kvě 2014, 20:52

Tohle vypadá na nízkou hladinu, takže zvýšit, avšak plovák nastavit tak, aby byl vodorovně s hranou karburátoru resp. se zemí.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

11 kvě 2014, 21:13

vše origo nic jsem neupravoval.o víkendu skusím ten plovák,pak se ozvu.díky moc za rady :D když budete někdo vědět čím by to mohlo ještě být napište.když už to budu rozdělávat skusím vše.ventil 0.05 vzdušník mam na 2 otáčkách.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

14 kvě 2014, 22:19

Seřiď plovák na 14mm s obráceným karburátorem.

Re: Kentoya Shutter 50 4T - seřízení karburátoru

15 kvě 2014, 13:50

Tak jsem to vyčistil,zved plovák a dusilo se to stejně jako předtím.Sundal jsem jen víčko dal jehlu o drážku níž a zázrak je to odstraněno!Takže,po přidání naplno tam šlo asi moc benzínu a hltilo se to. :lol:
Odeslat odpověď