Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
09 lis 2011, 02:14
petr1380 píše:triska ti takovej rozdíl neudělá, tam musí být něco špatně.
Špatně není nic, tenhle skůtr má tu spotřebu prostě nedořešenou, a má v sérii opravdu dost velkou trysku. Stačí když se podíváš na jiné fórum a řeší se to tam hned několikrát.
Alesvf:
Skůtra máš v sérii? Pak dej vědět jakou trysku jsi zvolil a jak to pomohlo, jsem na to celkem zvědav a do budoucna se to tu bude někomu hodit.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:37, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
09 lis 2011, 10:33
Máš tam vůbec šrobek bohatosti? Já jen jestli se ti nevyklepal na tom "kostitřasu". Mě se XOR taky občas klepe jak promrzlej ratlík.
Zkus nejdřív poladit tohle.Pak teprv laboruj s triskama a karburátorem celkově.
Oni zas v Číně nejsou tak velcí pitomci jak si tady všichni ruku v ruce píšem. A aby byla taková spotřeba není samo sebou.Bude to jen nějaká blbost.
Kolik máš maximálku? Jak to jede do kopců? A co olej? Nepřibejvá?
09 lis 2011, 19:47
první jsem zkusil dát níž jehlu a zaslepit tu věc co nazívaj katalizátor a spotřeba je šest litru,většina cesty byla do kopce a po rovině jel max 65.Zejtra tam dám tu meší trisku a uvidíme jestli to má nějakej vliv
10 lis 2011, 01:43
kolik ti to točí?
10 lis 2011, 02:10
jak to má vědět? Tam je otáčkoměr
10 lis 2011, 02:19
to nevím, ale existujou externí.
10 lis 2011, 20:34
tak jsem dal do karbce šedesátku trisku a vzalo si to litr na dvacetipěti kylometrech akorát se dost zhoršil zátah a při otevření plného plynu se to dusí a stříli do vejfuku.Zejtra zkusim ještě přenastavit jehlu a seřídit karbec jestli se něco změní
12 lis 2011, 01:44
A jak vypadá svíčka po natryskování?
12 lis 2011, 15:07
svíčka byla hodně světlá takže bych řekl chudá směs a ikdyž jsem zkusil jehlu ve všech polohách stejně to při rychlosti nad padesát začíná vynechávat.Letos už na to s.... je děsná zima a motoru dlouho trvá než se ohřeje.Přez zimu musim něco vymyslet.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 15:30, celkově upraveno 1
13 lis 2011, 13:41
To jehlou nevychytáš, podle svíčky jsi dal moc malou trysku takže bych zkusil sehnat o 10 čísel větší a uvidíš, jehlu nech uprostřed, to by mělo být ideální. V té zimě by se na to rozumnej člověk vykašlal a nechal na jaro, ale já laboroval i když kolem jezdil pluh, u tebe to vidím podobně že to nevydržíš
Jinak po té změně trysky jeď po zahřátí 1KM na MAX.rychlost, pak hned zastav a zkontroluj ji
13 lis 2011, 16:28
puvodní byla o deset větší takže bych byl na začátku ,zkusim dát o pět čísel a uvidíme,taky jsem zjistil že origo karbec je 15mm a doma mám z italjetu 12mm tak ho tam zkusim dát jestli to pojede za míň benzinu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:38, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
20 lis 2011, 11:45
Menší karbec tam určitě nedávej. Pokud ti to vzalo 1 litr na 25 km (i když nevim jakym způsobem to měříš) což jsou 4 litry na 100 km,tak to je skoro normální spotřeba. Zkus tu 65ku a zkontrolovat jestli ti to někde nepřisává vzduch,v jakym stavu jsou klapky,filtr a jen doladit dle barvy svíčky.
Co je psáno v kartičce za spotřebu,tak na to ani nekoukej. To je teoretická spotřeba při určité rychlosti,třeba 40 km/h a to určitě nejezdíš...