Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
02 úno 2008, 12:23
Zdravim vsechny, zkusim zformovat kratky dotaz. Moje zena si koupila noveho skutra pochybne cinske znacky(4 takt).Design hezky,vypada jako kentoya sharky 50, ale problemy zacaly od zacatku. Nejzasadnejsi problem je ten, ze neudrzi volnobeh. Po urputnem nakopavani se podari nastartovat (asi po 20 kopnuti). Elektrickym starterem se to nepodari skoro nikdy (za studena). Otacky to drzi velmi nejiste a dostkrat to i zdechne. Po ujeti asi 40 km je svicka docela cerna. Vymenil jsem cdi unit, ale nestalo se vubec nic. Dalsi vec je, ze nefunguje ukazatel stavu paliva v nadrzi. Muze to mit nejakou spojitost? Pri koupi se udelalo hned nekolik chyb, koupilo se to na ebay a nechalo se to poslat dorucovaci spolecnosti. Proto je reklamace docela onicem. Platit poplatky za poslani na reklamaci a pak i z reklamace je vyloucene. Jedno poslani stoji 90 liber (zijeme v anglii). Proto vas prosim o nejake vecne prispevky, jak hodit skutrika do pohody. Diky
Vyndal jsem svicku po 2 dennim stani a je cela mokra od benzinu. Dnes jsem byl i v mistnim servisu a tam mi rekl, ze by to mohl byt spatny tlak na valci. Koupil jsem novou svicku a po 2 nastartovani cela cerna
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 10:41, celkově upraveno 3
Důvod: Přesunuto do správné sekce. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
03 úno 2008, 01:48
V první řadě bych nechal pořádně seštelovat karbec!! A nebo bych vůbec odstoupil od smlouvy!! Kupoval sis to na ježdění a ne nefunkční krám na opravy!!!
03 úno 2008, 01:50
Pro zacatek, kdyz to nechce chytnout a studeny to nedrzi otacky, tak je neco se syticem
03 úno 2008, 11:37
je to to samý jako problém s jiným čínanem na jiném vláknu
vůbec bych se v tom nehrabal a šel bych to prodejcům omlátit o hlavu a nemyslím to kvůli tomu že je to čínan když si koupím novou věc tak aspon po dobu záruky to musí fungovat jak má značka jako značka
03 úno 2008, 15:04
Dyť píše, že to koupil na E-bay asi v anglii. Tam asi mlátit nikoho nepojede.
Taky bych řekl, že to bude totál rozhašený. Šel bych postupně po všem. Hladina v plovákový komoře, volnoběžná tryska, bohatost směsi, pak svíčka, kabel ke svíčce,... Chtělo by to někoho kdo má stejnej karbec a řekl by Ti alespoň počet otáček (závitů) volnoběžný trysky a bohatosti.
Pokud je to nový tak by snad neměl být problém v cívce, poředstihu, sytiči nebo kompresi.
03 úno 2008, 16:22
Nejlepší řešení je to prodat, třeba na e-bay :p
04 úno 2008, 10:30
Hmm zajímavá závada.S největší pravděpodobností bude problém v karburátoru má to moc bohatou směs proto je svíčka pořád černá.Když píšeš,že svíčka je porád černá a teplý to pořád chcípá a studený to nejde nastartovat.Hledal bych chybu v sytiči.Na studený start sytič nejde na plno vytáhnout (pokud je mechanický) a při teplém motoru zůstává vyset(opět mechanický) z toho plyne,že sytič zůstal vyset v jedné poloze.Takže je buď zaseknuté lanko,pokud je vůbec připojené a nebo zůstal sytič vyset v karburátoru.Tak jako tak Karburátor rozebrat a zkouknout sytíč.
Pokud je sytíč automatický tak býva ovládaný teplotou vody a nebo vzduchu.Takže bych šel opět po karburátoru a hledal asi zrejmně kablíky a nebo hadičky co vedou někam do motoru nejlépe k vodě pokud je to vodník
Pokud se podaří něco se sytíčem udělat nejlépe ho odpojit pro vyzkoušení.Tak nastartování bez něj není problém.Stačí rukou ucpat přívod vzduchu do filtru a nastartovat po nastartování pustit a mělo by to běžet,ale v týhle zimě to asi nebude tak jednoduchý.
Naposledy upravil
Neos50 dne 04 úno 2008, 10:34, celkově upraveno 1
10 úno 2008, 19:06
Diky vsem za odpovedi, ale asi brzo budu rezignovat. Nejen, ze na to nemam potrebne zkusenosti, ale hlavne na to nemam ani cas a prostor. Muzu pridat jeste jina zjisteni. Kdyz uz se to podari nakopnout, tak to drzi volnobeh, sice nejiste, ale prece. Problem nastava, az kdyz zapnu svetla. Pak uz volnobeh neudrzi a okamzite zhasina. A aby toho nebylo malo, tak ted uz nejde nakopnout vubec. Kontroloval jsme privod elektriny do civky a bohuzel do ni vubec nic nejde. Mam i schema zapojeni, ale nejsem z toho moc chytry. Vymenil jsem i usmernovac napeti a taktez se nic nestalo. Ukostreni se zda byt taky v poradku. Skoda ze tady v Oxfordu nemame zadny velky kopec, asi bych to tam odvezl a shodil to z nej
Naposledy upravil
highstock dne 11 úno 2008, 00:05, celkově upraveno 1
11 úno 2008, 00:25
:cyclops:Nehledej problém v elektryce :rolleyes:problém je v karburátoru
podle mě je velká hladina v plovákové komoře
11 úno 2008, 01:47
Když nedává napětí do cívky tak to nejede, to je snad jasný (pokud nemáš Diesel)
Ty světla ukazujou někam na altík. Respektive (když je usměrňovač neproraženej) tak co regulátor? To tam taky je, ne?
Hoď sem to schéma elektriky. Můžou mít klidně pravdu i ostatní. Pokud to nemá volnoběžný normální otáčky (tedy alespoň 1000) tak to nestíhá.
Pak to může být, volnoběh, bohatost, plovák, nějaký ty podělaný podtlakový regulátory a odvětrání, předstih, sytič nebo celá zmršená sborka (teda že to někdo celý blbě poskládal)