Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Kentoya 4T 50 - kit 72ccm - předstih

30 dub 2010, 08:07

Obracím se tímto na zkušenější. Hledal jsem ve fóru, ale tento problém tu asi řešen ještě nebyl.
Předem upozorňuji - jedná se o Kentoyu 4T 50ccm - kit 72ccm.
Tyto šudlátka mají pevně daný předstih zapalování. Na webu jsem vypátral že je to 13 stupňů před HU (udávají při 2000ot). Nyní je k dispozici CDI s možností úpravy předstihu (např http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... c-nk390-24) . Mám v úmyslu trochu laborovat. Máte nějaké zkušenosti?
Samozřejmě, mám k dispozici otáčkoměr, stroboskop a další pomůcky, včetně toho CDI. Brzdu však ne :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 led 2014, 04:06, celkově upraveno 2
Důvod: Přesunuto do správné sekce

Re: Kentoya 4T 50 - kit 72ccm - předstih

30 dub 2010, 08:23

Zkus se dohodnout ve Scootlandu,ve Strašnicích teď mají brzdu.

Re: Kentoya 4T 50 - kit 72ccm - předstih

30 dub 2010, 09:34

Vím, ale rád experimentuji :P . Na brzdě to není ten správný adrenalin. :) Nicméně si rád nechám poradit a seznámím se se zkušenostmi ostatních.

Re: Kentoya 4T 50 - kit 72ccm - předstih

30 dub 2010, 10:43

zlatej fichtl..tam je laditelný zapalko v základu :-D
standart je ,že zmenšenim předstihu sice získáš větší sílu v otáčkách,ale tak trochu ztratíš průžnost a obráceně...pevně daný hodnoty co poradit budou existovat těžko...pokud nechceš na brzdu tak ti nezbyde než to ladit pocitem..každopádně nemá smysl hejbat s přestihem o víc jak o pár stupňů plus mínus..navíc i seriové CDI reguluje přestih v závislosti na otáčkách..větší otáčky..menší přestih..pokud se ti ho podaří zafixovat na určitý hodnotě tak motor bude mít ideální chod jen v určitejch otáčkách (většinou se to ladí kolem horní třetiny otáčkového pole),ale počítej s tím ,že to bude blbě startovat.jak teplý tak studený..může se ti stát ,že budeš muset dát i jinou teplotní hodnotu svíčky.
Odeslat odpověď