od Prochyry8 » 10 črc 2011, 10:53
Asi mam smulu na spatny kousky, ale nez mi menil variator, tak se mi stala takova nemila vec. U prodejce, kdyz jsem ho kupoval mi rekl, ze v zime ho mam kazdy tyden alespon na 15minut nastartovat. Tak jsem to pravidelne delal.
Ke konci zimy kdyz bezel na volnobeh v nem kovove cinklo...A od te doby v nem za chodu zacalo v takovych pravidelnych intervalech neco klepat. Donutil jsem kamose mechanika, aby mi sundal kryt z variatoru a po sundani bylo hned jasno.