Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod Prochyry8 » 09 črc 2011, 18:51

Mam skutr Keeway Ry8-50 po servisu, kde mi servisak odstranil restrikce a vymenil variator, protoze byl pry v haji(najeto bylo v te dobe cca 1100Km, skutr vubec nejel a po ujeti par km zvadnul vykon, ze jsem nemohl ani vyjet na chodnik). Ted jsem se skutrem najel cca 300Km, kdyz jede, tak vykonove vyborne,ale... Po ujeti cca 10km najednou z niceho nic prestane reagovat plyn, pridavam plyn a skutr se jakoby dusi az uplne zhasne motor.Kdyz ho znovu nastartuji, tak na volnobeh bezi normalne,ale kdyz pridam plyn tak znova stejne priznaky. Kdyz ho necham vychladnout, tak jede opet normalne a problem se opakuje.Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Skutr mam na chate a nechce se mi ho vozit zpet do Prahy a vratit na servis cca 100Km.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 22:48, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
Prochyry8

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 črc 2011, 18:41
Skútr / moto: Keeway Ry8-50
Tuning / úpravy: odstraneny restrikce

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod sedli » 09 črc 2011, 19:02

Mechanik tě asi pěkně oje.... nic jinýho mě nenapadá...
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 14:06, celkově upraveno 2
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod Prochyry8 » 09 črc 2011, 19:09

Taky me to napadlo.-) V pondeli mu zavolam, pujcim si vlek na motorky a odvezu ho zpatky.Stve me to ale.Mel jsem radost jak to hezky jede a pak tohle. Zacinam litovat, ze jsem se na tuhle cinskou hruzu nechal ukecat...
Prochyry8

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 črc 2011, 18:41
Skútr / moto: Keeway Ry8-50
Tuning / úpravy: odstraneny restrikce

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod sedli » 09 črc 2011, 19:20

Tipuju že to máš přidřený a to asi nepořešíš jinak než výbrusem...máš původní variátor? Co na něm mělo být přesně podělanýho? Sice je to čína ale nemyslím si že po 100 km by se ti už vysypal variátor...kdyžtak nahoď fotky...no kupovat sis to neměl, měl sis prvně přečít nějaký téma tady..:-/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod MisaKacenka » 09 črc 2011, 19:31

No, ja s Keewayem najel peknou radku km a nikdy sem nemel problem...a po 1100km urco varec bejt v haji nemuze...to snad ani nejde...
Videl si ten starej varec...?
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod Ludwig » 09 črc 2011, 20:04

No - vypadá to, že odešel automatický sytič, je stále otevřený a to žádný dvoutakt dvakrát nemiluje. Banální závada, která nemá s předchozím servisem nic společného. Nejrychlejší oprava je vyřadit aut sytič a rozvážit výměnu nebo předělání na manual. Taky mne zajímá, co mohlo po pár kilometrech odejít na duralovém odlitku variátoru.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod MisaKacenka » 09 črc 2011, 20:20

No, muj sytic odesel asi az po 18t km...takze, obe zavady - sytic (at uz to je ono ci ne) a vario bych reklamoval v ramci zaruky...rozhodne obe veci nejsou spotrebni a po 1100km nepodlehaji opotrebovani...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod Prochyry8 » 10 črc 2011, 10:53

Asi mam smulu na spatny kousky, ale nez mi menil variator, tak se mi stala takova nemila vec. U prodejce, kdyz jsem ho kupoval mi rekl, ze v zime ho mam kazdy tyden alespon na 15minut nastartovat. Tak jsem to pravidelne delal.
Ke konci zimy kdyz bezel na volnobeh v nem kovove cinklo...A od te doby v nem za chodu zacalo v takovych pravidelnych intervalech neco klepat. Donutil jsem kamose mechanika, aby mi sundal kryt z variatoru a po sundani bylo hned jasno.
Lopatky poloremenice byly pryc, proste se ulamaly a stred ty poloremenice byl taky v haji. Problem byl, ze ty zbytky lopatek nebyly k nalezeni, nicmene tahle zavada poskodila remen a dle slov mechanika i zbytek variatoru. Kdyz jsem koupil za 250 novou poloremenici a kamos mechanik ji tam zpet dal, tak to sice jelo, ale skutr zacal v urcitych rychlostech hrozne skubat, jako kdyby se celej zadrhaval, nebo pribrzdil a po ujeti nekolika km proste celej zvadnul a uplne ztratil vykon, ze jsem nemohl vyjet ani na malej najezd na chodnik. Z tohoto duvodu jsem se to rozhodl sverit odbornikum, ktery to prodavaj at se na to kouknou a daji to nejak do poradku. Ten motor mi neprijde tak slozitej, aby se tam mohlo tolik porouchat. Dedula to dal po 14 dnech dohromady a opravdu rozdil je neuveritelny. Jede to na 50ku hezky, jenze ted nastal muj soucasny problem. Kdyz mi to zdechlo na ceste tak jsem volal tomu memu kamarodovi, co s tim, puvodne si myslel ze to nekde pricucava falsnej vzduch, jak jsem ztratil ty sroubky na tom sani vzduchu, pak rikal, ze by to mohl byt ucpanej karbec, ale uvidime v servisu. Je mi ale divny, ze kdyz jsem ten skutr hodinu tlacil a on trochu vychladnul, tak jel zase normalne.Po ujeti asi 5km se problem opakoval, ale domu jsem alespon dojel. Je to zahada, tenhle tyden ma pujcovna vleku plno, tak to tam dam az pristi tyden a dam pak vedet cim to bylo. Mel jsem kazdopadne kliku, ze se mi to nestalo pri ceste z Prahy na chatu cca 90Km, Od ted ho budu na takovehle vzdalenosti prevazet poze na vleku.
Prochyry8

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 09 črc 2011, 18:41
Skútr / moto: Keeway Ry8-50
Tuning / úpravy: odstraneny restrikce

Re: Keeway RY8-50 - dusí se, chcípne

Příspěvekod Ludwig » 10 črc 2011, 11:10

To hodně vysvětluje. Podle popisu závady, která pravděpodobně nemá souvislost s předešlou destrukcí bych se nejdřív podíval na ten sytič.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron