Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
14 úno 2018, 20:48
ahoj kluci,mam problem s mim číňanem 50 ccm 2t před zimou jsem zadrel 70 ccm válec z duvodu že se rozletlo ložisko na pístním čepu,tak jsem udělal celej motor,klika,gufera loziska a ted 50 ccm válec nicmeně problem je takovej ze to nemohu nějak rozpohybovat jak na 12mm karbec,tak na 17.5mm karbec ted mam na skůtru 12 mm karburátor, tryska hlavní 68 a skutr ne a ne chytnout,kdyz dam origo air box tak chytne,ale nejde vytočit,a s otevřenym filtrem nechytne už vůbec,kdyz sundam a zacpu karburátor prstama,tak chytne a jakš takš běží,samozdřejmě ale po přidání chcípne,pač má málo vzduchu,a když dam pryč prsty,tak zas moc vzduchu ,a plyve to benzin zpět do sání,něko nějakou radu,nebo někdo kdo má stejný výfuk na skůtru,a jak má udělanej setup ... jelikož když dam serii výfuk,tak to tak nějak běží .... díky za každou radu
15 úno 2018, 15:04
Musíš použít karburátor v původní konfiguraci pro válec 50 ccm
15 úno 2018, 16:16
To jako, že se 17.5 to nepojede správně ? Nesmysl.
Když jsem zadřel 70ccm, tak jsem tam měl na měsíc 50ccm, měnil se jen válec a vyladil karbec, rozhodně se neměnil Jelo to na houby, ale ne kvůli karburátoru, ale kvůli varec, válečky atd ... Motor běžel jak hodinky.
Osobně tomu moc nerozumím, ale vím o co jde
Můj setup se dá ještě dohledat na skutr tuningu, Gilera Runner 70ccm Dr.Evo ....
15 úno 2018, 17:32
Kdy si dělal generalku po zadreni? Až na 70ccm? Nebo před. Co časování na zapalování.
15 úno 2018, 18:04
generálku jsem dělal minulí víkend,a od te doby se s tim pořád trápím,přehazuju karburátory,filtry,jehla nahoru doulu,trysky ven dovnitř,a pořád nic,motor nejde vytočit a dusí se ... to časování mě taky napadlo ,ale stator je na 2 šroubky do díry,žadne drázky,takze s tim nehnu,nebo možná jo,ale nevim jak to udelat ....
15 úno 2018, 18:32
V tom případě tu je poslední věc kterou můžeš udělat - servis
16 úno 2018, 12:14
Píšu co bych udělal já kdybych měl takový problém a nevěděl si už rady.
Začal bych od začátku, varec, spojka .. bych nechal. Dal bych tam zpět 50ccm oprigo výfuk origo karbec 12 a naladil pokud by to jelo tak bych pokračoval dál... Pokud ne mrkl bych jestli to nesaje přez gufera nebo těsnění mezi kártry( může nasávat falešný vzduch i když je gufero nové, může být vadné) i klapky bych omrkl jestli pěkně doléhají taky bych zkusil jestli de klika volně i zapalko. Pokračuju dál gufera ok těsnění taky jede na origoš-ted bych zkusil 17,5 karbec jestli de s padesátkou (on musí jít ale s jinou tryskou) následovně bych tam dal 70ccm na ten 17,5 karbec s menší tryskou to musí jet sice špatně ale jo pokud jede nasadit výfuk a doladit. (možná i výbrus špatný ale tan by jel a přidíral se)
Tohle bych udělal já. A taky bych mezi těma nervama si dělal přestávky, ono to nespěchá venku padá snih.
16 úno 2018, 16:44
diky.... udělam tak, a uvidim snad se podaří ...