Zdravim, mám problém, když nakopnu nebo nastartuju tam tam vysoké otáčky, motor je hlučný a všechno se začne skoro klepat Moc se v tom nevyznám, ale myslím si že to je vysoký volnoběh.. nevíte někdo jak se to dá seřídit nebo čím to může být. Budu rád za každý příspěvěk, díky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 kvě 2013, 00:08, celkově upraveno 1
Důvod:Téma bylo přesunuto do správné sekce
Oddelej podsedadlovy plast (tam, kam davas helmu) - 4srouby (2 nahore, 2 dole) a cely to vyndej. Uvidis karbec na jedne strane motoru - nahore je sroub na regulaci otacek, nastartuj a pak s nim otoc protismeru hodinovych rucicek ((pokud se to zvysi, tak sem to poplet a otoc opacne ))
Podle čeho poznáš vysoké otáčky? Dokud jsem neměl otáčkoměr, štěloval jsem to podle toho, že jsem dal skútra na stojan a nesmělo se roztočit zadní kolo..
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji) Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS. Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011. NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
právě, že to slyším a kolo se točí na velkým stojanu dost rychle co jsem slyšel já tak by se kolo mělo točit jen zlehounka pomalu... vlítnu na to až zítra ráno
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji) Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS. Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011. NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
schválně počkej do zítra co to udělá mě ale kámoš má novějšího s otáčkoměrem a tomu ukaze nějak 20-22 myslím a ted nevim jestli se mu točí kolo či ne..
No, podle otackomeru sem to nikdy nedelal... Ale proste musi to byt tak optimalne, ze normalne vzdycky nastartujes, ale kolo se ti netoci a nechcipe to nekde mezi tim lezi pravda