Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
31 bře 2010, 22:12
Zdarec dostal jsem po synovcovi Keeway Matrix je tam výfuk Giannelli Extra,variátor Multivar,válečky 6g,tryska v karbeci 60,bílá kontrastní pružina co byla u varia,origoš spojka,origoš pružinky snad jsem na nic nezapomněl jinak sorry skutra dělám poprvé a z toho co jsem si za dva dny přečetl na netu mi jde hlava kolem
( A teď k věci.Motor má při přidání slabý tah,skůtr se rozjede až při vyšších otáčkách,pak zabere začne řvát jako kráva a rychlost cca 45.Díky moc za každou radu.
ještě podotknu,že ta tryska by měla být vcelku optimální,alespoň podle toho co jsem si přečetl jak má vypadat svíčka.Zdravá rezavá barva,žádné stopy po bílé ani po černé
)
Me jeste napadla sportovni spojka s odlehcenyma paknema a mekci pruzinky aby zabirala pri nizsich otackach jestli se pletu opravte me
No a s tim souvisi dalši dotaz v připadě že odpověď je ano mam zvon origo 112 mm jde použít spojka o průměru 110? konkrétně tahla
http://www.scooter-tuning.cz/spojka-naraku-sport-0 ?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 kvě 2013, 00:29, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
31 bře 2010, 22:18
Jestli by to spíš nechtělo odlehčit ty válečky. Malossi multivar je samozřejmě špička, bílá pružina, co k tomu dávají je optimální, ale ty válečky, co k tomu dávají jsou údajně moc těžké.
12 dub 2010, 13:37
Já jsem měl u Multivaru na CPI což je hodně podobný 2 sady válečků 1x 5,1g a 1x 6,0g a ty 5,1 byli tak akorát. 6g jsou moc těžký.
12 dub 2010, 15:49
já zdílim ten samej názor..nepobral jsem jestil jde o 2T nebo 4T ,ale v případě 2T a laďáku co jsi tam dal..se musí dát lehčí válečky.
jinak spojkou to určitě neni.
15 dub 2010, 16:43
Čauky.
Také jsem měnil varec za Malosi a k němu byly origoš válečky 6g. Po namontování a odzkoušení byly těžké, proto jsem je vyměnil za 5,5g a rozdíl byl markantní, potom jsem zkoušel 4,7g ale ty byly příliš lehké a tak chci zkusit ještě 5,0g ale počasí je proti.
15 dub 2010, 16:58
Ahoj, tak já tam mám , jak jsem už psal , variator NARAKU HS a válečky 5,0 gr/ dodávané k varci byli 5,3 gr/ a jak nám v minulých příspěvcích poradil Tom, tak těch 5,0 je přesně ono - mám tam docela přesně nastavenej cyklotachometr a ten mě zatím uložil nejvyšší dosaženou rychlost do paměti - 75,8 km/hod , možná to z kopce půjde víc, ale na tachu se mě opírá ručička o doraz a nechci ji zbytečně trápit , a v kopci to není vůbec znát na poklesu otáček a tahu výkonu motoru ta změna válečků - origo 6,0 gr za 5,0 gr - před vrškem za to vezme a jede.
15 dub 2010, 21:15
Ahojky.
Ty válečky 4,7g byly dobrý na rovinkách a z kopce to se ručička tachometru zasekla o okraj tacha, ale do i mírného kopečka šly otáčky dolů, ale po rovince motor točil asi o 500-600otáček víc než s 5,5g válečky.Doufám že o víkendu bude lepší počasí a zkusím ty 5,0g válečky, ale podle prozatímních testů by to mělo být ok.