Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
05 lis 2010, 16:27
Nevíte někdo co s tím je, mám novou gelovou baterie a když pořád nejezdim a nestartuji tak po menší době prostě elekticky nenastartuji .
Musim několikrát nohou nakopát, jinak mi to nechytne.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 kvě 2013, 23:35, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
05 lis 2010, 17:00
Je poradne nabita?
05 lis 2010, 17:37
Polid tam máš alarm, tak ten po cca 3 dnech vybije baterku. Dej mezi baterku a odchozí drát vypínač. Tohle jsem řešil první sez=ónu,, pak klekla baterka a jakmile jsem dal novou a dal jsem tam vylínač, od té doby pohoda. Mám ji už 5 let a furt drží.
Taky se stává, že při vícedeením stání klesne hladina v karburátoru,, i v tomto případě startuji nakopávačkou.
05 lis 2010, 17:40
Pokud je baterka v pořádku a motorka nabíjí a přesto to po nějaké době stání nestartuje tak půjde o nějaký stálý odběr i po vypnutí klíčku,nejlíp to zjistíš když odpojíš baterku a připojíš přes ampérmetr.Něco málo by mohlo téct pokud tam máš nějaký imobilizér nebo alarm.Podle velikosti produ a kapacity baterie si můžeš spočítat za jak dlouho se ti vybije.
05 lis 2010, 20:11
gelovky sou na H.... uz nikdy ji nechci.me normalni 7ah bat vydrzela s alarmem mesic... a i po 14 dnech sem to natocil bez potizi
05 lis 2010, 20:14
Jeste by bylo dobre kdyby jste si ty gelovky nepletli s jinym typem akumulatoru
08 lis 2010, 13:09
Baterie je pořádně nabitá.
Tak si myslím, bude problém s tím blbým alarmem, který pořád bere z baterie.
Proste když se nejede více než 1 hod tak se musí minimálně 2 minuty nakopávat.
08 lis 2010, 17:38
Jestli se to vybije za 1hod,tak to není normální stav.Něco bude mít větší odběr než by mělo,zkus zapojit baterii přes ampérmetr a postupně odpojovat části elektroinstalace,někde bude problém,možná ti něco probíjí na kostru.
08 lis 2010, 17:44
Tak rychle ten čínskej alarm nevybíjí,,, to by musela houkat siréna,, ale ani ta by to nevybila. To spíš vypadá na světla.