Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
30 kvě 2011, 13:12
Zdravím všechny,
Prosím o radu. Občas mě skutr nešel po zastavení do otáček, pomalý rozjezd, jak se chytl, tak v poho do GPS rychlosti asi 65Km/hod. Myslel jsem na plošky na válečcích (kontrastka měněna ani ne 1000Km), tak jsme to se servisákem (já jsem levý:)) rozdebrali, válečky OK, tak jen vyčistili, vyměnili vzd. filtr a seřídili volnoběh. Do otáček jde super, po dosažení 30KM/hod se tah zpomalí a postupně to vystoupá na max. 50km/hod. Jezdím jen po městě, takže rozjezdy mi mihovují. Na druhou stranu, auta mě pomalu předjíždějí a to není nic moc. Zřejmě to bude chtít laborovat s válečky, ale je možné, že to způsobila výměna filtru (malosi vyměněn za neznačku, trošku tenčí) či seřízení karburátoru či něco jiného? Nebo jen rozborka variátoru (Hebo) ?
Díky za rady. JPAG
30 kvě 2011, 13:14
Zkontroluj smes podle svice, jinak bych nerekl, ze ten filtr bude problem.
Spis ta kontrastka - nedal si moc tvrdou?
30 kvě 2011, 13:20
Myslím, že červenou Hebo, ale s ní to do rozborky jezdilo dobře. Jen ta změna mě překvypila, když se kromě filtru nic nezměnilo.
30 kvě 2011, 13:31
No červená kontrastka je ,pokud máš seriovýho skútra...trochu moc. Nemusíš se toho bát. Povolovat a utahovat šroubky snad umíš,tak si to můžeš doladit sám. Nic jinýho k tomu umět nepotřebuješ. Pokud motor má ve všech rychlostech dostatečné otáčky,tak může být kontrastka moc tvrdá. Nebo tam něco mohl dát jinak. Chce to i mrknout kam až ti vystoupá řemen ve variátoru. Sundej dekl a mrkni na to sám,nic to neni.
30 kvě 2011, 13:36
Jestli je to úplná seriovka to nevím, je tam variátor a řemen Hebo (doma mám ještě laděný výfuk - který tam původní majitel měl, nevím, proč ho sundal a jestli tam vyměnil i trysku - radši jsem ho tam nedával, dokud to jezdí - nechat tak
. Po výměně kontrastky to jezdilo dobře, ale po zimě ty rozjezdy občas byly bídné. Mám pocit, že do otáček to jde, jen ta rychlost je malá, asi řemen nevystoupá, kam by měl.
30 kvě 2011, 13:37
Dej tam i vejfuk a dolad karbec - to je hracka
urco se oplati
30 kvě 2011, 13:42
Mám výfuk Hebo performer, vyměnil jsem v něm vatu, ale nedával ho tam, bo jesm se tu někde dočetl, že při blbě zvolené trysce můžu i zadřít, tak jsem to nechtěl riskovat. Navíc je prý jeden z nejhlučnějších, co to udělá se spotřebou netuším. Nejsem závodník, ale na druho stranu vypadá celkem dobře.
30 kvě 2011, 13:51
Kdyz sem mel matyska, tak mi servisak rikal, ze cerveny HEBO + varec + ladeni karbece je nej setup bez valce...mel to odzkouseny...
Dej ho tam a nech si doladit karbec
30 kvě 2011, 21:10
Performer je celkem výkonej vejfuk a určitě by to s nim lítalo víc.... I by k tomu lépe seděla ta červená kontrastka. Variátor HEBO neni zrovna z nejlepších. Co jsem měl možnost na svym i ostatních skútrech vypozorovat,tak je tam vždy po rozjezdu propad otáček....ať už menší či větší...nikdy se mi ho nepodařil 100% eliminovat. Ale určitě lepší jak seriovej,takže to bych neřešil. Za další kontrastky HEBO celkem rychle měknou,takže pokud jsi loni lítal,letos může být vše jinak díky vyměklé kontrastce.... Ale ta malá maximálka spš značí to,že je ve varci moc podložek a řemen nevyjede až nahoru a nebo moc tvrdá kontra a ten samej problem,válečky ji nepřetlačí a nedosáhne se těžšího převodu. Takhle se těžko radí,kdyby to někdo kdo ví co a jak projel,tak se hned dá ladit dál. Udělej si někdy čas a zajeď si do Olmiku a kluci ti to poladí
Nebo mrkni na trysku,jaká je směs a na varci si udělej fixou znak od středu ke kraji,projeď to a hned uvidíš kam až vyleze řemen
Nic na tom neni,jen to chce prostě zkoušet různý věci než se přijde na to co to zpúsobuje,což na dálku přes PC neni zrovna ideální a rychlé.