Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod JPAG » 30 kvě 2011, 13:12

Zdravím všechny,
Prosím o radu. Občas mě skutr nešel po zastavení do otáček, pomalý rozjezd, jak se chytl, tak v poho do GPS rychlosti asi 65Km/hod. Myslel jsem na plošky na válečcích (kontrastka měněna ani ne 1000Km), tak jsme to se servisákem (já jsem levý:)) rozdebrali, válečky OK, tak jen vyčistili, vyměnili vzd. filtr a seřídili volnoběh. Do otáček jde super, po dosažení 30KM/hod se tah zpomalí a postupně to vystoupá na max. 50km/hod. Jezdím jen po městě, takže rozjezdy mi mihovují. Na druhou stranu, auta mě pomalu předjíždějí a to není nic moc. Zřejmě to bude chtít laborovat s válečky, ale je možné, že to způsobila výměna filtru (malosi vyměněn za neznačku, trošku tenčí) či seřízení karburátoru či něco jiného? Nebo jen rozborka variátoru (Hebo) ?
Díky za rady. JPAG
Uživatelský avatar
JPAG

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 10 lis 2009, 08:36
Bydliště: Valmez
Skútr / moto: Keeway Matrix 50 2T
Tuning / úpravy: Hebo variator, řemen, pružina

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod MisaKacenka » 30 kvě 2011, 13:14

Zkontroluj smes podle svice, jinak bych nerekl, ze ten filtr bude problem.

Spis ta kontrastka - nedal si moc tvrdou?
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod JPAG » 30 kvě 2011, 13:20

Myslím, že červenou Hebo, ale s ní to do rozborky jezdilo dobře. Jen ta změna mě překvypila, když se kromě filtru nic nezměnilo.
Uživatelský avatar
JPAG

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 10 lis 2009, 08:36
Bydliště: Valmez
Skútr / moto: Keeway Matrix 50 2T
Tuning / úpravy: Hebo variator, řemen, pružina

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod TUNER » 30 kvě 2011, 13:31

No červená kontrastka je ,pokud máš seriovýho skútra...trochu moc. Nemusíš se toho bát. Povolovat a utahovat šroubky snad umíš,tak si to můžeš doladit sám. Nic jinýho k tomu umět nepotřebuješ. Pokud motor má ve všech rychlostech dostatečné otáčky,tak může být kontrastka moc tvrdá. Nebo tam něco mohl dát jinak. Chce to i mrknout kam až ti vystoupá řemen ve variátoru. Sundej dekl a mrkni na to sám,nic to neni.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod JPAG » 30 kvě 2011, 13:36

Jestli je to úplná seriovka to nevím, je tam variátor a řemen Hebo (doma mám ještě laděný výfuk - který tam původní majitel měl, nevím, proč ho sundal a jestli tam vyměnil i trysku - radši jsem ho tam nedával, dokud to jezdí - nechat tak :). Po výměně kontrastky to jezdilo dobře, ale po zimě ty rozjezdy občas byly bídné. Mám pocit, že do otáček to jde, jen ta rychlost je malá, asi řemen nevystoupá, kam by měl.
Uživatelský avatar
JPAG

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 10 lis 2009, 08:36
Bydliště: Valmez
Skútr / moto: Keeway Matrix 50 2T
Tuning / úpravy: Hebo variator, řemen, pružina

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod MisaKacenka » 30 kvě 2011, 13:37

Dej tam i vejfuk a dolad karbec - to je hracka ;) urco se oplati ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod JPAG » 30 kvě 2011, 13:42

Mám výfuk Hebo performer, vyměnil jsem v něm vatu, ale nedával ho tam, bo jesm se tu někde dočetl, že při blbě zvolené trysce můžu i zadřít, tak jsem to nechtěl riskovat. Navíc je prý jeden z nejhlučnějších, co to udělá se spotřebou netuším. Nejsem závodník, ale na druho stranu vypadá celkem dobře.
Uživatelský avatar
JPAG

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 10 lis 2009, 08:36
Bydliště: Valmez
Skútr / moto: Keeway Matrix 50 2T
Tuning / úpravy: Hebo variator, řemen, pružina

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod MisaKacenka » 30 kvě 2011, 13:51

Kdyz sem mel matyska, tak mi servisak rikal, ze cerveny HEBO + varec + ladeni karbece je nej setup bez valce...mel to odzkouseny...
Dej ho tam a nech si doladit karbec ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Keeway Matrix 50 2T - rozjezdy

Příspěvekod TUNER » 30 kvě 2011, 21:10

Performer je celkem výkonej vejfuk a určitě by to s nim lítalo víc.... I by k tomu lépe seděla ta červená kontrastka. Variátor HEBO neni zrovna z nejlepších. Co jsem měl možnost na svym i ostatních skútrech vypozorovat,tak je tam vždy po rozjezdu propad otáček....ať už menší či větší...nikdy se mi ho nepodařil 100% eliminovat. Ale určitě lepší jak seriovej,takže to bych neřešil. Za další kontrastky HEBO celkem rychle měknou,takže pokud jsi loni lítal,letos může být vše jinak díky vyměklé kontrastce.... Ale ta malá maximálka spš značí to,že je ve varci moc podložek a řemen nevyjede až nahoru a nebo moc tvrdá kontra a ten samej problem,válečky ji nepřetlačí a nedosáhne se těžšího převodu. Takhle se těžko radí,kdyby to někdo kdo ví co a jak projel,tak se hned dá ladit dál. Udělej si někdy čas a zajeď si do Olmiku a kluci ti to poladí ;-)
Nebo mrkni na trysku,jaká je směs a na varci si udělej fixou znak od středu ke kraji,projeď to a hned uvidíš kam až vyleze řemen ;-)
Nic na tom neni,jen to chce prostě zkoušet různý věci než se přijde na to co to zpúsobuje,což na dálku přes PC neni zrovna ideální a rychlé.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků