K některým úsměvným odpovědím o zničeném karburátoru po pootočení šroubku se ani nejde vyjadřovat.
Pravda je, že když se člověk pustí do oprav sám, chce se něco naučit, objevit a pochopit něco může i víc pokazit nebo zničit. I to je cena a je to přirozené.
Co se týče molitanové filtrační vložky, stačí vyprat v saponátu a podle potřeby v tom v rámci běžné údržby pokračovat.
Manžetu sání jsem měl zvenku taky popraskanou, pokud jste ji omotali nějakou páskou nebude to problém a stačí později vyměnit. Mají ji třeba tady
http://www.skutry-malsice.cz/keeway/f-a ... ml#contentTrysky karburátoru najdeš na dně plovákové komory, jsou to ty dvě zlaté uprostřed plováku, větší je ta hlavní a má na sobě číslo, menší volnoběžná, a ta zlatá trubička na okraji je pro sytič. Pokud opravu svěříš odborníkovi tak nemá smysl to znova rozebírat.
Hodně spokojených kilometrů.