05 kvě 2010, 18:48
05 kvě 2010, 19:41
05 kvě 2010, 19:51
05 kvě 2010, 20:03
05 kvě 2010, 20:17
05 kvě 2010, 20:22
05 kvě 2010, 20:23
MisaKacenka píše:No tak bude problem nekde v palivu - karburator, airbox, atd byl kontrolovan?
Jeste jednou - proc ti kamos menil hlavu a valec?
05 kvě 2010, 20:26
05 kvě 2010, 20:27
05 kvě 2010, 20:34
dawekrata píše:MisaKacenka píše:No tak bude problem nekde v palivu - karburator, airbox, atd byl kontrolovan?
Jeste jednou - proc ti kamos menil hlavu a valec?
To bohužel nevím...zítra tam pojedu a zeptám se na to...nevím proč měnili zrovna tyto dvě věci...to jsem naštěstí neplatil.. Jsem z prostějova a tady nikde žádný pořádný servis není..Já jsem na něm jel a začal ztrácet výkon a pak zdechl...musel jsem ho dotlačit domů..
05 kvě 2010, 20:39
06 kvě 2010, 11:43
06 kvě 2010, 12:09
06 kvě 2010, 12:56
06 kvě 2010, 13:14
PROOF píše:Keeway Hurricane je 2T takže tam určitě není vačka ani rozvodový řetěz. Při hledání závady je potřeba postupovat systematicky. 1- kontrola jiskry + výměna svíčky , 2 - stav oleje v olejové nádržce (kontrolka nemusí fungovat správně) , 3 - kontrola membránového ventilu palivového vedení , 4 - demontáž kontrola a kompletní vyčištění karburátoru , 5 - kontrola funkce olejového čerpadla. Nevím proč ti kamarád měnil hlavu a píst to mi fakt nedává smysl. Jinak alarm a dálkovej start se dá deaktivovat vyjmutím pojistky (celý to je pod deklem na podlážce).